Reggeli keltem fel legelőször, 1 percet sem akartam elvesztegetni ebből a nyaralásból. Nem elég, hogy külföldön vagyok ráadásul Európában, Párizsban vagyok. miután lefürödtem felöltöztem és megcsináltam a sminkemet felébresztettem a fiúkat. Justin egy hatalmas lakosztályt foglalt le, négy hálószoba van benne, két franciaágyas és kettő kétágyas szoba. Egy fürdőszobája egy kis konyhája és egy pici előtere van. Hú, ezt most kicsit úgy írtam le mintha semmiség lenne.
Amint felkeltek a fiúk megreggeliztünk és mindenki osszepakolta a cuccát egy táskába.
-Nagyon be vagy zsongva, mi?-ölelte át a derekamat Ethan és beletúrt a hajamba.
-Hogyne lennék! Itt vagyunk Párizsban. Európábaaan!-vigyorogtam.
-Elképesztő lesz, az biztos.-nyomott puszit a homlokomra.
-Majd igyunk kávét az eiffel torony alatt!
-És majd együnk csigát is!-vigyorgott Hayes.
-Fúj, nemár. Ez undorító!-rázott ki a hideg.
-Csak viccelteem!-röhögött.
-Induláás!-nyitotta az ajtót Grayson.
Először béreltünk egy kocsit aztán kocsikaztunk egy kicsit. Nagyjából körbenéztünk a városban és az Eiffel torony közelében leparkoltunk.
-Majd csináljunk már olyan tipikus nyálas képeket!-mosolyogtam Ethanre.
-Mindenképpen.-nevetett
Gray, Hayes és Nash normális "uu en tartom az épületet oldalról" képeket csináltak. Justin csinált néhány egyszerű képet. Mi pedig pár közös képet.
-Mi lenne ha este mi elmennénk vacsorázni?-ölelte át a derekamat Ethan.
-Nagyon szívesen elmegyek veled!-szólalt meg Gray...
-Khm, a barátnőmhöz beszéltem.
-Ch engem már nem is szeretsz! Gyere Hayes menjünk!-fogta meg szegény öcsém karját. Egy pillanatra nem vettük komolyan, borzasztó színész. Megnéztünk még néhány látványosságot aztán visszamentünk a szállásra. Néztünk meg egy filmet aztán elkezdtem készülődni a randira...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Anna Grier élete
ФанфикMiután rájön az ember hogy a családja igazából nem is a családja bepánikol. Az első dolog ami az eszébe jut hogy miért és hogyan a második pedig az hogy meg kell találnia az igazi családját. Sajnos ez velem is megtörtént, természetesen nagy bonyodal...