22.Rész

351 34 3
                                    

Miután felébredtem ugyanúgy viselkedett mindenki velem ahogy a veszekedés előtt. De egyszerűen nem lehetett észrevenni Ethan és Daniel között a feszültséget.
Viszont én most lépek be az új otthonomba így nem igazán szeretnék ezzel foglalkozni.
-Nagyon szép!-néztem a hatalmas nappalit.
-Nézz körül nyugodtan.-hozta be a cuccokat Nash. Még sok ideig nézelődtem a nagy házban eléggé elveszve.
-Megmutatjátok a szobámat?-mentem oda Hayeshez aki épp nagyon beszélt valamit Nashhel.
-Persze!

Miután megmutatta a szobámat (Amit mellesleg imádok mert gyönyörű szép) azt mondta hogy készülődjek az esti bulihoz Mattékhez. Eredetileg Daniel bulija lett volna de Matt felajánlotta a helyet.

El nem tudom képzelni milyen lesz a buli a fiúkat ismerve. Bekapcsoltam max hangerőre a California-Jack&Jack című számot és elkezdtem készülődni.
-30 perc múlva megyünk.-nyitott be résnyire Nash az ajtót. Miután kiment felvettem a ruhámat, a cipőmet és kimentem hozzájuk a nappaliba.

⏩"a buliban"

Mire odaértünk már egy csomó ember volt a házban. Sok olyan híresség is akikről sose hittem volna hogy valaha is találkozni fogok velük. Bevallom nagyon izgultam.
-Annaaa.-jött oda Cameron.-Úúgy szeretlek!!-ölelt meg.
-Mennyit ittál?-nevettem fel.
-Nem sokat. De pia nélkül nem szerethetlek?-kérdezte mosolyogva.
-Dehogynem.-bólintottam.
-Elrabolhatom?-intézte kérdését Nashnek. Aki vigyorogva bólintott.
Cameron bevonszolt a táncparkettre ahol nagyon sokat táncoltunk.
Egy idő után megszomjaztam ezért odamentem a konyhába a felállított bárpulthoz hogy vigyek magamnak egy kis innivalót. Már épp mentem volna oda amikor véletlen nekimentem valakinek.
-Bocsi.-néztem fel rá, majd észrevettem hogy azt a k*rva mindenit ez Justin Bieber❤️
-Semmi baj, nem figyeltem.-mosolygott én pedig belül tomboltam.-Te ugye Nash húga vagy?
-Igen.-bólintottam.
-Azt csicseregték a madarak hogy táncolsz.-mosolygott.
-Hát igen hobbiszerűen Hip-hoppozok már 5 éve.
-Hogyha szeretnéd.-turkált a zsebében.-Egyszer benézhetsz hozzánk mert jól jönne egy új táncos a csapatba-adott egy névjegykártyát.
-Komolyan?-lelkesedtek fel, erre ő csak nevetett, elköszönt és elsétált.
A világ legjobb bulija!

Anna Grier életeWhere stories live. Discover now