30.Rész

183 12 2
                                    

-Na srácok! - pattant fel Cameron -Mint a kórházban is elkezdtem mielőtt a morcos ápoló félbeszakított... Szerintem ez egy tökéletes alkalom egy buli tartására.
-Jó ötlet. - mosolygott Ethan és mindenki egyetértően bólogatott.
-Felejthetetlen lesz! - vágta rá Matthew mire mindenki ránézett - Túl korai? - nézett ránk megszeppenve. Shawn egy vállbaveregetéssel nyugtázta, hogy megint rosszkor szólalt meg.
-Na szóóóóval. Ugyebár én találtam ki ezt ettől fogva egyértelmű hol lesz a buli... Mattnél! - vigyorgott.
-Mivan? - röhögött fel Mattosaurus.
-Szóval igen, szerintem lehetne majd pizza, chips megajd én hozok piát...- folytatta Cam mintha meg sem hallotta volna.
-Ne legyen nagy. - ült le mellém Nash - Inkább kisebb körű legyen. - ezt mindenki jó ötletnek tartotta tekintve, hogy az a lényeg, hogy a közeli barátokkal közöljük a jó hírt.
-Holnap este? - kérdezte bezsongva Cam.
-Miért ne? - ugrott be közénk Gray -Van idő elkészülni. - boldogan néztem Ethanre aki egy hamiskás mosollyal nézte a többieket.
-Mi a baj? - kérdeztem halkan.
-Semmi! - ölelt át egy bátorítóbb mosollyal - Nem megyünk inkább fel?
-De, persze. - épp sétáltunk felfelé a lépcsőn amikor egy ajtócsapódást hallottunk a kertben.
-Ki van kint? - nézett körbe Shawn keresve a hiányzó embert.
-Mindenkinek itt kell lennie! - indult meg az ajtó felé Matthew. De már túl késő volt mert az ismeretlen alak épp akkor futott el.
-Láttátok belőle valami? - nézett ki Hayes.
-Semmit. - rázta a fejét Shawn - Kapucniban volt.
-Most mit kéne csinálni? - kérdezte Kitty -Feljelentést sem tudnánk tenni. Azt sem tudjuk ki az.
-Igaz...- gondolkozott el Cameron.
-Mi történt? - jött ki a konyhából Nash.
-Ki tudja? - ült le Grayson.
-Na jóóó. Nyomott a hangulat. Semmi sem történt. Nem lopott el semmit. Nem lett senkinek sem baja. Inkább nézzünk egy filmet! - próbálta feldobni a hangulatot Cam. -Na? Mit nézzünk? - kérdezte miközben a filmek között keresgélt.
Érdekes volt a film de mégis látszott Shawn-on, hogy aggódik. Megértem...bármi történhetett volna.

Anna Grier életeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang