Nem emlékszem semmire "azutánról"(töröm a magyartot) hogy eljöttünk a moziból.
Csak annyit tudok hogy most itt fekszem a kanapén a tegnapi ruhámban én nem viccelek rajtam(!?) feküdt Ethan. A többiek elszórtan mellettünk.
Elkezdtem bögdösni Ethant mire ő csak egy halk morgással felelt.
-Pszt! Ethan!-folytattam.
-Mivan?
-Elzsibbadt...-gondoltam végig-úgy mindenem.-kuncogtam fel. Mire felfogta hogy hol vagyis inkább kin van legurult rólam.
-Bocsi-vörösödött el.
-Semmi baj...Figyi, van egy ötletem!
-Mi? Reggel 6-kor?
-Szivassuk meg a többieket!-az ötletemre felcsillant a szeme. Kiraktunk a lépcső tetejére el dugva egy doboz pingpong labdát. Habár nem tudom honnan van mert pingpongasztal sincs.... A lépcső alját pedig beolajoztuk napraforgó olajjal. És beraktuk a CD lejátszóba a Kör-t de előtte meg nem kapcsoltuk be hanem olyan "hangyásra"(ma nagyon jol tudok beszélni) állítottuk a képernyőt és vissza feküdtünk mintha nem tudnánk semmiről. És ekkor kezdődött el a buli 😂.
Felsikoltottam teli torokból mire mindenki felébred.
-Mi a fene?-szólalt meg először Shawn. Majd mindenki elkezdett kelegetni.
-Mi a franc van a TV-vel?-kérdezte Cam és már ment is hogy kikapcsolja de elcsúszott az olajban és úgy hogy senki se lássa bekapcsoltam Samarát mire mindenki felorditott/felsikitott. Aztán a kis madzaggal leranottuk a dobozt amiből kipattant a sok piros labda mire mi már nem bírtunk ki nevetés nélkül. Erre az akinek leesett az mérgesen nézett ránk de akinek nem mint pl. Hayes:
-Megszállták őket a démonok.-erre megjobban nevettem már s könnyem is folyt. Miután mindenki lenyugodott Nash ránk parancsolt hogy takaritsunk össze. De látszott rajta hogy amúgy jol szórakozott es egy kis büszkeséget is felfedeztem a szemében.
Boldogan nekiláttam a pakolásnak és nem lehetett le kaparni a vigyort az arcomról.😁
YOU ARE READING
Anna Grier élete
FanfictionMiután rájön az ember hogy a családja igazából nem is a családja bepánikol. Az első dolog ami az eszébe jut hogy miért és hogyan a második pedig az hogy meg kell találnia az igazi családját. Sajnos ez velem is megtörtént, természetesen nagy bonyodal...