Megérkeztünk Dallasba egy végtelen hosszúnak tűnő út után.
-Heyy.-pattant oda hozzám Gray-Akkor...Most te meg Ethan?
-Hát.-nevettem el magam-Úgy tűnik.
-Na és Kittynek?...-próbálta kifejezni magát.
-Nincs senkije-mosolyogtam rá.
-Jah, Oke csak izé kerdezte.-vakarta a tarkóját-Nekem mennem kell.-indult meg.
-Okés szia.-vigyorogtam.
⏩
Miután bepakoltunk a fiúk elmentek a helyszínre ahol majd este lesz a MagCon. Mi Kittyvel úgy döntöttünk hogy elmegyünk enni a Taco Bellbe. Már majdnem végeztünk amikor egy lány odajött hozzánk.
-Sziasztok.-kezdte felénken.-Ugye te vagy Nahs és Hayes testvére?-szánta nekem a kérdését.
-Igen.-mosolyogtam rá.
-Csinálhatnánk egy fényképet?
-Persze.-nem hazudok ha azt mondom jól esett de azt szeretném jogy a világ ne csak úgy ismerjen mint Nashék tesóját.
Amikor visszamentünk a szállodába a fiúk már ott voltak.
-Köszönöm.-nézett rám Kitty.
-Na de mit?
-Hogy elhoztál, adtál nekem igazi izgalmas életet, családot. Semmi okod nem volt rá de te elhívtál.-akaratlanul is elmosolyodtam.
-Ezen nincs mit köszönni. Amikor elmondtad látszott raktad hogy szomorú vagy. Nem érdemed meg azt az életet. Senkinek se kívánom.-mondtam erre megölelt. Ezt az aranyos pillanatot egy gumilabda zavarta meg.
-Miez?-dobtam vissza a labdát a fiúknak.
-Daniel volt!-mondták egyszerre. Hát igen a csapatmunka. Ránéztem Daniellre aki meglepetten nézett rám.
-El van törve a karom. Hogy a francba tudnék igy dobni?
-Köszi Daniel.-dőlt hátra Cam.
-Na akkor ki volt?-néztem rá.
-Senki. A labda életre kelt.-válaszolt tök nyugodtan.
-Aha....Ethan!-mentem oda hozzá beleültem az ölébe átkaroltam a nyakát és odahajoltam a füléhez-Ki volt az?-sugtam.
-Matt!-szólta el magát. Vigyorogva pattantam le róla.
-Basszus Ethan.-csattant fel Matt.
-Bocsi de...-kereste a szavakat.
-Jólvan...és hogy van a kis Ethan?-vigyorgott. Én pedig csak elvörösödve ültem a perverz beszólásra.
-Khm-"köhögött" Nash. Nah igen. Lehet hogy ezt nem kellett volna.
-Akkor én megyek is!- sietett ki Matt. Mi pedig nevetve konstantáltuk a történteket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anna Grier élete
FanficMiután rájön az ember hogy a családja igazából nem is a családja bepánikol. Az első dolog ami az eszébe jut hogy miért és hogyan a második pedig az hogy meg kell találnia az igazi családját. Sajnos ez velem is megtörtént, természetesen nagy bonyodal...