A buli további részében a fiúk nem hagyták hogy egyedül legyek. Táncoltam Nashsel, Mattel, Cammel, Grayyel, Ethannel, Daniellel, Jacobbal, a két Jackkel, Justinnal(atya uuuur isten😍), Crawforddal, Hayessel, Taylorral, Kiannel ès JC-vel. Most már 1000% hogy ez volt a világ legjobb bulija.
Most a szobámban ülök a pizsamámban a névjegykártyát szorongatva. Mindig is híres táncos akartam lenni. Ezzel sikerülhetne azzá válni.
-Kopkop kipikop.-nyitott be Ethan.
-Szia.
-Van valami baj?-ült le mellém.
-Ennyire látszik?-nevettem el magam kínosan.-Kaptam egy ajánlatot.-mondtam erre csak felemelte a szemöldökét én meg folytattam.
-Justintól. Hogy a táncosa legyek a turnén.
-Hát ez...Király.-bólintott.
-Azt akarom hogy ne csak úgy ismerjenek mint Nash és Hayes húgát! Azt akarom hogy én legyek Anna Grier.-fejeztem be.
-Hát azt tudnod kell hogy akárhogy döntesz én melletted leszek.
-Köszönöm.-öleltem meg.
-Na és mikorra kell menned?
-Holnap lesz egy próba óra.
-Biztos jó leszel. Szerintem pihend ki magad. Hogy holnap ne legyél fáradt és megmutatsd nekik hogy ki a legjobb. Aztán bekerülsz és átutazod a világot.-miuán befelyezte ment volna el de én utánna mentem és gyorsan megöleltem.
-Jó éjszakát.
-Neked is.-adott puszit a homlokomra és kiment a szobámból.-Másnap reggel-
Reggel szokás szerint hulla fáradtan keltem. A reggeli rutinomnak megfelelően bementem a fürdőszobàba. A hajamat egy laza kontya raktam. Miután felöltöztem lementem a konyhába.
-Jó reggelt.-köszöntem Nashnek, Hayesnek és Camnek.
-Neked is.-mosolygott Nash.-Mindjárt kész a palacsinta, ülj le!
-Öhm. Tegnap beszéltem Justinnal.
-Láttuk.-bólintottak.
-És felajánlotta hogy menjek vele a turnén.-hajtottam le a fejem.
-Tudjuk.-bólintott Hayes.
-Mi?
-Szerinted az előtt kérdez meg ilyen fontos dolgokról mielőtt beszélne velünk?-nézett furán Nash.
-Hát úgy látszik hog nem.
-Na látod! Ezek után ez már a te döntésed.-rakta elém a palacsintát.
-Oké.-bólintottam és elkezdtem enni a palacsintát.
ESTÁS LEYENDO
Anna Grier élete
FanficMiután rájön az ember hogy a családja igazából nem is a családja bepánikol. Az első dolog ami az eszébe jut hogy miért és hogyan a második pedig az hogy meg kell találnia az igazi családját. Sajnos ez velem is megtörtént, természetesen nagy bonyodal...