21.Rész

382 34 0
                                    

Amíg a fiúk ott voltak fent a koncerten addig mi Kittivel elhülyéskedtünk az öltözőben. Eddig nem volt megtiltva vagy nem volt lehetetlen ez a nagy hülyéskedés nekem de nagyon hiányzott már egy ilyen barátnő. A régi életemben egy se volt.
Így van kivel kiélnem azt a sok hülyeséget. Mindenkiben van lehet hogy legmélyebben egy kis őrültség. Mi éppen a fiúk ruhájában és cuccaitban ugráltunk. Ő Grayson pulcsijában és Cam sapkájában, én pedig Nash pólójában ugráltunk.
-Itt vagyunk!-roppant be Hayes. De amint meglátott minket vissza is fordult. Mi ezt egy nevetéssel díjaztuk.
-Hogy van az én kis idiótám?-ölelt meg Nash.
-Nagyon jól!-öleltem vissza. Olyan az ölelése mint egy kis Macinak. Jó, nem a legjobb hasonlat de nagyon aranyos. 10 perc múlva Daniel jött oda hozzám.
-Mizuuuuh?
-Semmi.-nevettem-Na és veled?
-Nagyszerűen! Köszönöm kérdésed.
-Majd elmegyünk valamikor moziba? Van most egy baromi jó film.
-Persze!-mosolyogtam. Egy moziba még senki se halt bele.

LA felé tart éppen a busz. Vagyis haza... Mostmár az otthonom.
Nagyon fáradt voltam ezért le feküdtem az ágyamra és csukott szemmel pihentem. Akármikor valaki felemelte a hangját Nash "lepisszegte" mert azt hitték jogy alszom.
-És otthon akkor lesz egy buli.-mondta Daniel.
-Pia?-kérdezte valaki. Nem tudtam felismerni a hangját.
-Lesz.-erre Ethan felnevetett.
-Mit röhögsz Dolan?-nézte Daniel szúrós szemmel a srácot.
-Mi közöd van hozzá Skye?
-Nem unjátok még ezt?-kérdezte Matt.
-Mit?-nèzett Daniel.
-Magatokat.-nevetett. Mi a franc ez? Mióta vannak rosszban? És én erről miért nem tudok?
-Nem kell féltékenykedni!-röhögött Daniel(??)
-Mit akarsz Skye?-emelte fel a hangját Ethan.
-Hé! Álljatok le!-állt fel Nash-Mi a fene van?-na igen ezt èn is szeretném tudni.
-Semmi.-mondta Daniel.
-A semmin nem lehet veszekedni. Ha pedig semmi akkor hagyjátok abba!

Mi a franc van itt?

Anna Grier életeOnde histórias criam vida. Descubra agora