24.Rész

382 29 0
                                    

~1 hónappal később~

-Naa ez egyre jobb! Estére tökéletes lesz!-vigyorgott Paul a koreográfus.

És igen, mint ahogy a legtöbben gondoljátok elfogadtam a felkérést és most vagyok a turné kellős közepén.

Fáradtan rogytam le a kanapéra és ittam egy kis vizet.
-Beszéltük a srácokkal hogy mivel most egy teljes hétvégére szabadok vagyunk megyünk bulizni. Jössz?-pattant oda hozzám Jessica.

Jessica a legjobb barátom ezek a hülyék közül. De Kittyt sose fogom elfelejteni.<3 Igazából ha akarnám se tudnám mert indulás előtt berakta az egyik közös képünket háttérképnek hogy sose felejtsem el.:D

-Persze! Mikor?-mosolyogtam rá.
-Ma este. De előtte te meg én elmegyünk ruhát venni.-húzott az öltöző felé.
-Oké.-nevettem és követtem az őrült barátnőmet.

~Kitty szemszöge~

Anna távozása után nem sokkal már vége is volt a tűrnénak így mindenki a MagCon házban bandáztak vagy itt is alszik/lakik. De valakik mindig tönkre teszik a jókedvet a házban. Az a két ember akikből már nagyon elegem van...

-Mikor fogod már be azt a nagy szádat Skye?-kelt ki már megint magából Ethan.
-Te meg mikor hagysz már békén??
-Ennyire senki se legyen már gyerekes! Kérlek!!!-sóhajtott Cam dühösen.-Elegem van már mindkettőtökből! Daniel te menj fel a szobába Ethan pedig velem jön!
-Ne most!-mondták egyszerre.
-A nagy arcoddal én nem pattognék itt!-ordított Daniel Ethannek.
-És mi lenne ha betörném a képed?!-indult meg Ethan.
-Nem kell semmit összetörni!-fogta le Cam.
-Úgy látom meg nem sütöttél omlettet.-nézett rá unottan E.
-Ezt én is el akartam sütni.
-Pont leszarom!
-Elég volt!-ordítottam el magam erre mindenki rámnézett.-Hagyjátok már abba! Azóta ilyenek vagytok hogy Anna elment! Nekem is hiányzik! Mint mindannyiunknak! De ti már k*rvára túlzásba viszitek ezt az egészet. Nem tudom hogy mi a bajotok egymással de oldjátok meg csendben! Régen nem ilyenek voltatok! Azonnal kérem vissza a régi Danthan-t!!! Most!-ordítottam. És anyáám hogy ez mennyire jól esett. E és Daniel lehajtott fejjel álltak egymás előtt.
-Menjünk inkább fel a szobába.-fogta meg a kezem Gray és felmentünk a szobámba.
-Ugye tudod milyen szexi vagy amikor kiborulsz?-adott puszit az arcomra.

Hát igen én és Gray már 3 hete 1 párt alkotunk. Így az egyik àlmom valóra is vállt.

-Szeretlek-ölelt át, én pedig bele ültem az ölébe.
-Én is macim.-csókoltam meg. Ha ez egy álom sose akarom hogy véle legyen... Soha!

Anna Grier életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora