27. Rész

263 16 0
                                    

1 hét, ennyi telt el azóta hogy hazahoztuk Ethant a kórházból. Folyamatosan családi és baráti videókat nézünk vele hátha emlékezni fog valamire.
Nem tudom elképzelni milyen rossz lehet neki "Idegenekkel" néz videókat róla.
Justinéknak szóltam hogy mi történt. Teljesen megértették a történteket és utánam küldték a csomagjaimat.

Most épp az egyik YouTube videójukat néztük. De én le se tudtam venni a szememet Ethan semmit mondó arcáról. Rossz volt így látni. Most képzeljétek el a legszomorúbb dolgot amit valaha láttatok és képzeljétek el hogy ez még annál is rosszabb.

Már kezdtem elképesztően megkedvelni de még azelőtt elveszítem hogy megszereztem volna.


-Megjöttünk!-bobták le a cuccukat a fiúk.
-Hosszú volt az út de itt vagyunk.-vigyorgott Nash és megölelt.-Jó újra látni.
-Téged is!-szorítottam meg erősen.
-Haveer! Rég láttalak.-ment oda Ethan-hez és nyújtotta a kezét, de Ethan csak nézte.-Mi történt?-néztek ránk a fiúk.
-Van amit el kell mondanunk...-ment oda hozzájuk Gray.

-Ezt nem hiszem el.-szólalt meg Matt először.
-De akkor meg javulhat, ugye?-nézett ránk Cam.
-Igen, csak segíteni kell neki.-bólintottam.
-De jól érzed magad?-kérdezte Hayes.
-Azt hiszem.-bólintott félenken.
-Na és emlékszel már akármire? Valakire? Egy helyre esetleg?-kérdezte kíváncsian.
-Hát...csak azt tudom hogy azt mondtam Graysonnak hogy szóljon valamilyen Annának.
-Az én lennék.-néztem rá egy szomorkás mosollyal mire ő rám mosolygott. De mindenki tudta hogy ez nem egy "olyan" mosoly volt ugyanis azt se tudja ki vagyok...

Sziasztooook! Bocsi hogy sokáig nem hoztam részt csak rengeteget kell mostanában tanulnom én egyszerűen nincs időm írni. Tudom hogy ez is egy elég rövid rész lett de remélem tetszik. :)

Anna Grier életeWhere stories live. Discover now