6.Rész

603 47 2
                                    

A kérdésem után mindenki lesokkolt.
-Figyelj kölyök... Ez nem olyan egyszerű.
-Dehogynem csak ki kell tölteni nehány papírt, nem?-mondott nekem meg nehány okoz miért nem lehetne de én mindegyikre tudtam válaszolni.
-Ha adsz egy percet átgondolom. Bólintottam es kimentünk a szobából. Graysonnal és Nashsel az ajtóban álltunk/guggoltunk és hallgatóztunk.
-Hallasz valamit?-kérdezte Nash.
-Csak Grayson lihegését-válaszoltam es félre löktem. Ugyanebben a másodpercben Paul kinyitotta az ajtót igy mindannyian beestünk rajta. És akkor elmondta a döntését...

~2 órával később~
-Kész vagy?-néztem Kittyre vigyorogva.
-Igen csak izgulok.
-Nem kell nagyon jó fejek.-bátorítottam és felszálltunk a buszra. Mindenki rögtön felénk nézett. Kitty zavartam lesütötte a szemét.
-Na akkooor...-törtem meg a kínos csendet.-Ő itt Kitty. Viselkedjenek vele úgy mint... Mondjuk velem.-na ezt kár volt mondani. Jacob és Daniel rögtön odarántotta magukhoz és Kitty véleményét kérték hogy melyikük néz ki jobban egy képen. Eközben Cameron azt mutogatta neki hogy hogy megvágta magát és hogy haldoklik... Egy maximum 2cm hosszú karcolás volt. Érett 21 éves Közben Grayson odajött hozzám.
-Szerinted rendben lesz?
-Mármint Kitty?-ajándékoztam meg egy kérdő pillantással.
-Igen.
-Biztos vagyok benne...

Anna Grier életeWhere stories live. Discover now