Bu Gece Rahat Uyuyacağım

560 21 5
                                    

    Güneş tam başımın üstünde, tepemden bakıyor resmen. Çok sıcak oluyor ve başım dönüyor benim. Terliyorum. Sanki düşecekmişim gibi, düşecekmişim de bir daha kalkmayacakmışım gibi. Bugün bir tuhaf hissediyorum kendimi. Hiç olmadığım kadar halsiz, hiç olmadığı kadar güçsüz adımlarım. Sesim çıkmıyor.

     Elimi tutacak, tutup da çekecek birini arar gibiyim. Allah diyorum, Allah. Bana yardım et. Gönlümde ne kadar vefasız varsa hepsini çıkar yüreğimden. Daha güzellerini düşür gönlüme. Yüzü güzeli değil de gönlü güzeli düşür kalbime. Hatta düşürme canı acır belki, konsun kalbime. Bu gece rahat uyuyacağım. Yorgunum, halsizimde bu gece rahat uyuyacağım. Vicdanımı boşalttım, dualarımı sürdüm yüzüme. Elimi tutacak, tutup da çekecek biri de gelir nasıl olsa. Hak beni yalnız bırakmaz herkes bıraksa da biliyorum. O her yerde.

    Davamda galip gelmek için O'na ihtiyacım var. Her şey için O'na ihtiyacım var. Kör kuyularda, karanlık köşelerde bir başına kalıp isyan etmenin kimseye faydası yok. Ben dua ediyorum, yârim dualarımda. İsminin her hecesini ayrı ayrı aşkla ekliyorum dualarıma ve gecelerime. Sonra amin diyorum içinde senin olduğun her güzel duaya. Bir insana nasıl baktığındır önemli olan, nereden baktığının bir önemi yok. Gözünle mi kalbinle mi baktığındır önemli olan, başka şeyin önemi yok. Kalbim hızla çarpıyor şimdi, bugün oldukça halsizim, adımlarım güçsüz... Vicdanımı boşalttım, dualarımı yüzüme sürdüm ve aminlerime kattım sevdamı. Bu gece çok rahat uyuyacağım.

Kalbini Öptüğüm Kadın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin