Sen Benim Her Şeyim Değilsin

181 36 5
                                    

Bazen çaresizlikte iyidir sabretmeyi öğretiyor insana, büyütüyor küçücük bir kalbi. Bedenleri ufak yaşları ufak ama yüreği büyümüş insandır çaresiz insan. Kalbi büyüktür onun.
   Seversin bazen en masul halinle, güvenirsin, evleneceğim kadın budur dersin. "Seni asla bırakmam, sen benim her şeyimsin" gibi bir kamyon yalanla umut verir sana. Sonra ne olduğunu anlamazsın, çeker gider feleğin şaşar. Sıkılmıştır belki de senden, çok alışmışsındır sen ona ama bu alışkanlık fazla gelmiştir ona. "Sen benim her şeyimsin" derken mutluluktan unutmuşuzdur her şeyin içinde hiçbir şeyin de olduğunu. Kalbimiz kırılmıştır işte, yalnız kalmışızdır, yorgun düşmüşüzdür. Bir ton yalanı en saf halimizle inanarak dinlemişizdir. Oyunlara gelmişiz belki, ihanete uğramışız ansızın. Kayboldu bazılarımız kendi benliğinde.      Bazılarının da hiç vicdanı yoktur, canı acımaz zoruna gitmez çünkü zoru yoktur onun, her şey kolaydır ona. Hep kolaya kaçar o, sevmekten kaçar, aşktan kaçar, özlemekten kaçar, alışmaktan kaçar. Özetle her şeyden kaçar, nerde kolay orda vicdansız işte.  Aşk bir bakıma alışmak, alışmak ise kaybolmaktır. Yazılacak daha çok şey var, yazsam sayfalara sığmaz. Benden bu kadar, hadi eyvallah.

Sen benim her şeyim değilsin.

Kalbini Öptüğüm Kadın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin