Wat nu?||12

883 57 257
                                    

Pov Pippa

Als we aan tafel zitten voor de pannenkoeken hebben we het over van alles. Ik merk dat ik echt gewoon mezelf kan zijn bij Link.

We maken grapjes en praten echt over van alles en nog wat. We hebben het over de build off van gister. Hij hete De Dierentuin. "Dit is echt mijn lievenlings  deel van de Build off." "Ja hij was echt grappig. Ook met de bakjes tranen."

(Sirrieus je moet hem kijken.)
"Maar Link ik moet zo na het eten wel naar huis. Ik heb morgen nog gewoon school helaas."

"Ohja tuurlijk." Hij kijkt niet zo blij.

"Moet ik met je mee fietsen?"

"Oh nee hoor hoeft niet ik hoor ik kom geen moordenaars tegen denk ik." Hij glimlacht, maar je ziet aan zijn gezicht dag hij niet blij is.

"We spreken nog wel af dit weekend ofzo."

"Ja inderdaad dat doen we." En ik zie hem al een beetje oplichten.

"Ik kan niet meer. Ik heb al 4 pannenkoeken op." En ik klop met mijn handen op mijn buik.

"Ik denk dat ik ook zo explodeer." Zegt Link. Ik glimlach en kijk Link aan.

"Maar hebben we nu wat ofzo? Ik ken. Je eigenlijk nog maar erg kort 2 dagen om precies te zijn."

"Ik weet het ook niet Pip. We zien wel wat er gebeurt. Okay?"

"Okay." (Ff fault in our stars momentje.)

We ruimen samen de tafel af.

"Ik ben benieuwd wat de squad er van vindt."

"Ik denk dat ik ze dat nog even niet vertel." Zegt Link als antwoord.

"Ja inderdaad, misschien is dat beter."

Alleen Link en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu