De kus? (Link)||11

653 59 1
                                    

Pov Link

Aan het einde van de film vraag ik of ze mee wil eten. Als ze ja antwoord die ik diep van binnen een klein dansje.

Yess ze blijft eten.

Ze loopt naar boven om haar moeder even te appen. Ik besluit om wat muziek op te zetten. En ik loop naar de keuken en pak de ingrediënten.

Ze komt terug naar beneden en vraagt aan me wat ze kan doen. Ik vraag of dat ze de ingrediënten wilt mengen en ze antwoord:

"I'm on it."

Zo leuk als ze engels praat, maar als ze eenmaal de mixer aan zet zet ze hem veel te hard.

Alles zit onder het beslag.

"Whoeps." Hoor ik haar zeggen en ik zeg: "ja mannnjjj." We lachen alle twee. Pip probeert het beslag vaan haar gezicht te vegen maar dat lukt niet echt, dus ik pak een doek en veeg het een beetje van haar gezicht af.

Ik merk dat ze me aankijkt en ik kijk terug. Maar ze kijkt weg. Ik zie dat ze rood word. En dan opeens, ik pak haar hand vast en zeg:

"Je hoeft niet weg te kijken." Dus ze blijft me aankijken. (Makes sense right?)

Onze gezichten zijn zo dicht bij elkaar. Ik zie zelfs haar kleine sproetjes. Ze is ook zo mooi. En dan doe ik het. Zonder na te denken. Ik doe gewoon wat goed voelt.

En dan voor dat ik het weet voel ik haar lippen op de mijne. Daarna kijk ik haar aan en zeg:

"Je bent echt mooi Pippa." Ze wordt rood. Ze is echt lief, en wat is er zojuist gebeurd?

[Wowow jongens even normaal doen. ik heb gister een verhaal geüpload omdat ik de 100 views heb behaald, maar dat ik nu alweer 132 views heb is echt te insane voor woorden. Thnx voor het lezen allemaal. (Lekker klef weer)

Xoxo TSS]

Alleen Link en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu