Wat verder||14

623 57 1
                                    

Pov Pippa

Als ik later op youtube zit zie ik de video van Link voor bij komen. De aflevering is echt grappig. En heel goed geëdit. Coco heeft goed werk geleverd. Aan het einde van de aflevering scroll ik door de comments door.

(M is mens)

M1: wie is dat????

M2: wow ze is vet knap!!😏

M3: echt een leuke aflevering!

M4: ze is echt leuk je moet vaker met haar opnemen.

Beter, alleen meer goeie comments. Ik pak mijn telefoon om Link een appje te sturen.

Me: nou Coco heeft goed bewerkt hoor😂

Link: altijd heh😏

De tijd gaat verder en meer afspraakjes komen. Na een maandje vertellen we het onze vrienden en familie. Iedereen reageert gelukkig goed. De meeste zagen het toch al aankomen.

Uiteindelijk besluiten we het om het de kijkers te vertellen op de dag dat we 3 maanden hebben. Ik zit op de bureau stoel. We spelen samen GTA V.

"Nou heel veel mensen hebben Link de laatste tijd lastig gevallen met vragen zoals:

zijn jullie een stelletje?

En: Omg pls kom bij elkaar #pink."

"Ja he we hebben zelfs een ship naam. Pink. Nou wil jij het zeggen dan Pip?"

"Ja hoor. Ik en Link zijn samen!" Link stopt even met opnemen en pakt mijn hand vast.

Hij kijkt in de camera en zegt:

"En ik wil geen haat comments zien hoor." Ik lach en geef hem snel een kus op zijn wang.

De aflevering liep goed. Maar ik denk dat de kijkers het wel al een soort van wisten, want ze hebben Link en mij wel eens in de stad gespot, maar daar verzonnen we dan gewoon een smoesje voor.

Aan het einde van de opnamen vraagt Link of ik volgende week meega naar Jeremy zijn verjaardag.

"Ja tuuuuurlijk ga ik mee duh." Ik ben zelf ook al vrienden geworden met de squad. Ze zijn gelukkig allemaal super aardig.

"Ja ik denk ik vraag het maar. Hey wil je nog wat te drinken?"

"Jahoor is goed doe maar water schattie."

"Je weet dat ik het haat heh als je me schattie noemt."

"Ja maar Link dat maakt het juist zo grappig."

Alleen Link en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu