LEES DIT!

550 36 39
                                    

Hey hallooooo lezertjes!

Dit is een ander hoofdstukkie dan normaal, want ik ga een voorstel doen.

Ik heb een nieuw idee voor een boek in gedachten, maar ik weet niet of dat jullie het leuk vinden.

Intro:
I fell for the wrong guy.

Het is de eerste school dag voor ... . Ze is net naar Dubai verhuist voor haar stiefvaders werk. Ze is blij, blij dat ze weg mocht uit Nederland. Op school ging het niet goed, omdat ze werd gepest. Buiten haar moeder, zusje en stiefvader had ze toch geen familie meer. Dus daarom kwam het nog beter uit dat haar stiefvader hier een baantje aangeboden kreeg. Alleen hier in Dubai ontmoet ze in jongen uit haar klas. Hij is zo lief en leuk en knap.

... Haar leven lijkt een perfecte droom, of verandert het toch nog in een nachtmerrie.

Nou klinkt het leuk?

De puntjes zijn omdat ik geen namen weet. Als jullie namen weten laat het dan achter. Ik heb een naam nodig voor:
Het hoofdrol meisje

De jongen die ze leuk vind

En voor haar beste vriend en beste vriendin.

Als ik dit verhaal ga doen dan kies ik namen uit de comments.

Dus ik vroeg me af moet ik een nieuw verhaal beginnen en dan ook nog doorgaan met Alleen Link en ik, maar dan wordt daar wel minder geupload. Of eerst dit boek afmaken en dan pas het ander? Zeg het in de comments!

Xoxo

Troye sivan stalker

Alleen Link en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu