[och ik ben zo'n kreng. Ik heb sirieus iedereen laten geloven dat ik er een maand lang mee ging kappen. Zelfs tegen mijn beste vriendin Xrenske_tijger heb ik het laten geloven. Jongens ik ga nog lang niet stoppen! En omdat ik het zo zielig voor jullie vind heb ik wel weer een mede deling. Ik heb een nieuw boekkie! Jaja ik weet het dat is mijn derde boek, maar ik kan dat makkelijk bijhouden. Dus hier lees dit deel. Het heet 'Let me go' en het is een fan fic van Jeremy. Het eerste deel upload ik vandaag nog. Dit deel is langer dan 1100 woorden.
Xoxo TSS]
Pov Pippa
"Hallloooo kijkers. Je zal je nu vast afvragen, 'waarom heb jij een Youtube kanaal?' Of 'waarom maak je opeens een video?' Nou dat zal ik jullie allemaal uitleggen.
Ik had er al een tijdje over nagedacht om een eigen kanaal te beginnen, dus hier ben ik op jou beeldscherm.
Misschien vraag je jezelf ook wel af wat ik hier dan op ga uploaden, nou ik zat erover na te denken om vlogs te doen. Zo kunnen jullie een beetje kijken achter de schermen.
Nou ik zie jullie wel weer bij de eerste vlog die morgen om twee uur online gaar.
Tot morgen iedereen!"
Ik sluit de opnames af en vraag aan Link of hij mij kan helpen met het editten van de video.
Sophia zit bij mij op schoot en Link achter de computer. Hij doet alles voor, maar van negen van de tien dingen begrijp ik toch niet waar hij mee bezig is.
Na een half uurtje uitleg van de basis dingen over editten gaat de video online. Link had ook al op zijn kanaal aangegeven dat ik een eigen kanaal zou beginnen, dus ik heb nu al drieduizend abonnees.
Al na een paar minuten dat de video online staat krijg ik al best veel likes en comments. Ik scroll erdoorheen en probeer op zo veel mogelijk reacties te reageren.
Na een half uur loop ik samen met Sophie in mijn armen de woonkamer terug in om een kinder voedsel potje voor haar klaar te maken. (Het is maar wat je voedsel noemt hoor)
Ik ga aan tafel zitten waar link achter zijn laptop zit en voer Sophia de vieze drap die zij blijkbaar lekker vind.
"Hoe vonden mensen de video?"
"Ik denk dat ze het wel goed hebben ontvangen. Ik heb ook geprobeerd om op zoveel mogelijk comments te antwoorden."
"Gelukkig, maar krijg je nu ook joetoep monies?" Vraagt Link met een halve sirrieuse blik.
En ik schiet helemaal in de lach, omdat hij het zo raar uitspreekt.
We praten nog een beetje over ditjes en datjes tot we uiteindelijk op het onderwerp 'trouwen' belanden.
"Wanneer wil je eigenlijk gaan trouwen?"
"Wat dacht je van.... Euhm..... 5 Juni." Ik weet dat hij die dag zegt omdat dat de dag is dat Mamma haar verjaardag is, en dat weet hij.
"Link doe normaal. Dat is al over twee maanden. Dat gaan we nooit halen." Zeg ik met mijn hoge stem die ik altijd krijg als ik verbaasd ben.
Pov Link
"Tuurlijk, dat kan makkelijk. We willen allebei toch geen grote bruiloft. We doen het dan alleen voor onze beste vrienden en familie."
Ik zie de blik in haar ogen zo van 'ben je gestoord ofzo?'
Pov Pippa
Ik denk erover na. Het zou kunnen. We doen het inderdaad alleen voor familie en goede vrienden, dus als we alles gewoon goed regelen zou het echt kunnen.
"Ach fack it, waarom ook niet?" Zeg ik na nog een paar minuten er over hebben nagedacht.
Ik zie de ogen van Link meteen oplichten.
"Dus dat staat vast dan?" Vraagt hij alsnog voor alle zekerheid.
"Ja, dat staat vast." Zeg ik nog met een bevestigend knikje.
"Maar waar gaan we het houden dan?"
Daar kunnen we nog wel even over nadenken.
-
Vandaag is Sophia een jaar. We zijn met wat mensen van mijn familie en de familie van Link die wou komen en onze vrienden natuurlijk.
Ookal is ze nog maar een baby, toch verdiend ze een verjaardag. Ik heb zelfs nog twee taarten gebakken. Wat je een taart wilt noemen in ieder geval.
Ze heeft al heel wat dingen gekregen van iedereen. Zoals van Joost een giraffe knuffel van Jeremy iets van speelgoed en van Harm ook een knuffel. Die giraffe knuffel had ik ook niet anders verwacht hoor.
We praten met zijn allen wat en ik praat even met mijn tante. Ik heb haar al veel te lang niet gezien namelijk. Ze vraagt naar de bruiloft of dat niet zwaar is om dat allemaal in twee maanden te plannen.
"Ja dat is het ook wel, maar we hebben toch nooit een grote bruiloft gewild. Dus super veel is het allemaal ook niet. We zijn namelijk van plan om in de bloemen tuin te trouwen."
"Ohhh die in het bos, waar ze al die bloemen telen?"
"Ja, het is er echt prachtig in de zomer gewoon." Knik ik met vol enthousiasme.
"Daarna gaan we met zijn allen uit eten bij het lievenlings restaurant van mij en Link."
"Maar welke is dat dan?"
"Hij heet 'De Heide' en het is er echt zo lekker. Je kan er van alles eten. Van sushi tot pizza. En ze hebben er een chocolade fontein!"
Ja dat mag je misschien kinderachtig vinden, maar die dingen zijn de shit okay!
"Oehw dat is echt leuuk!"
Ik besluit om nog een stukje te vloggen voor mijn Youtube kanaal die nu al meer dan 40000 abonees heeft! Echt ongelofelijk hoe snel dat is gegaan zeg.
We kletsen nog wat verder en na een tijdje gaan de eerste paar mensen al weg, en na nog een uur is iedereen echt weg, omdat Sophia moet gaan slapen.
Ik geef haar nog de fles en leg haar op bed.
"Ik hoorde je tante al vragen naar de bruiloft en vroeg me eigenlijk af of je al een jurk had uitgekozen." Vraagt Link zodra ik de woonkamer binnen loop.
Hij zit achter zijn laptop op comments te reageren van zijn vorige video.
"Nee, ik kijk niet echt meer tussen de reacties. Ik ben bang dat ze me een slet vinden, en ik wil daar door ook echt niet stoppen, want ik vind het vloggen veel te leuk."
"Nou ik heb er echt bijna geen haat tussen gezien. Het waren echt allemaal zulke lieve reacties. Misschien moet je ze toch maar een keer doorlezen."
"Wat?! Echt? Nou dat had ik niet verwacht."
Ik sprint half de woonkamer uit en kruip snel achter mijn computer om te kijken of dat de reacties echt zo lief zijn zoals Link beweert.
Ik start de computer op en niet veel later reageer ik voor mijn gevoel op ieder lieve comment die ik maar kan vinden. Sommigen zijn echt zo lief en oprecht. Ik voel ook meteen dat er er een last van mijn schouders af valt.
JE LEEST
Alleen Link en ik
FanfictionPippa is een behoorlijk normaal meisje van 17 die misschien iets teveel youtube kijkt. Als ze op een dag met haar beste vriendin Renske naar Veed gaat valt ze flauw in een rij. Heel jammer allemaal, maar als ze weer bijkomt komt ze iemand tegen. Is...