Voortekenen||17

730 51 265
                                    

Pov Pippa

-een week later-

We zitten met zijn tweeën op de bank. Link zijn arm om mij heen.

"Kan ik vanavond bij jou slapen Link?"

"Ja tuurlijk. Wil je voor vanavond pizza eten dan?"

"Is helemaal goed." Ik kijk hem met een glimlach aan.

Ik stuur ondertussen even een appje naar mam dat ik bij Link blijf slapen. We kijken op Netflix death note. Als de aflevering voorbij is is het 17:45.

"Nou ik ga pizza bestellen. Welke wil jij? Wacht laat me raden pizza vier kaas?" Ik kijk hem aan met mijn pedo blik. "Ja dus." We schieten in de lach.

Terwijl hij de pizza bezorger belt check ik snel mijn telefoon. Ik zie dat ik een appje heb ontvangen mam dat ze het goed vond. Link loopt terug de kamer in en zegt:

"De pizza's zijn er over ongeveer dertig minuten."

"Lekkhaaaa."

Later zitten we weer voor de tv pizza te eten en grapjes te maken. Zodra ik met mijn derde stukje bezig ben voel in oppeen mijn maag een salto maken.

Ik ren naar de wc en kots alles eruit. Link komt achter me aan en vraagt of dat het gaat.

"Ik weet niet, ik voelde me oppeens niet lekker." Ik zit op de grond in de wc. Totdat Link me omhoog trekt.

"Ik denk dat we maar een test moeten nemen Pip." Ik kijk hem aan en zeg zacht:

"Misschien wel ja."

"Zal ik er even een bij de apotheker gaan halen voor als jij nog over moet geven?"

"Ja ga jij maar. Ze zullen je wel raar aankijken bij de apotheker." Zeg ik met glimlach.

"Ik heb het over voor jou."

[Hier nog een stukkie omdat we de 250 reads hebben behaald!!

*gooit glitters in de lucht, maakt drie salto's en doet een spastisch dansje*

Thnx voor het lezen

Xoxo TSS]

Alleen Link en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu