Pov Pippa
Later die avond als we thuis aan tafel zitten voor het avond eten en ik het hele verhaal aan mijn moeder heb uitgelegd vraagt ze:
"Hoe oud is die Link eigenlijk?"
"Euhm 20, hoezo?"
"Vind je dat niet een beetje oud pip?"
"Mahaam ik ben 17 ik kan het heus wel aan hoor."
"Ach je moet het zelf weten, maar ik vind wel dat hij gewoon ietsje te oud voor je is."
"We hebben nog niet eens wat mam, rustig." Als ik na het eten van tafel ga en naar mijn kamer ga om wat Sky wars te spelen kijk ik op mijn telefoon. "2 appjes van: Link🐯" OMG hij heeft me nog echt geappt ook! Ik ontgrendel mijn telefoon meteen, en ik open het gesprek.
Link🐯: Heyy Pippaa!
Link🐯: Heb je zin om een keer af te spreken?
Natuurlijk app ik meteen terug, duh.
Pippa: Jah tuurlijk x
Zal ik die x wel doen, ach fack it ik doe het gewoon.
Pippa: Wanneer kan je?
Ik sluit mijn telefoon af en start mijn computer maar op. Ik kan het nogsteeds allemaal niet bevatten. Gister was alles nog normaal en nu, nu heb ik Link zijn nummer en gaan we een keer afspreken. Ik open Minecraft en ga naar de cubecraft server. Zodra ik op de server zit gaat mijn telefoon. Jahoor een appje van Link.
Link🐯: Ik kan aankomende woensdag wel, dan heb ik geen college.
Link🐯: Kan jij dan ook? X
Pippa: Jah tuurlijk. Moet wel tot een uur naar school. Waar zullen we dan afspreken?
Link🐯: Jij woonde toch ook in Rotterdam?
Pippa: Jah dat klopt!
Link🐯: Kom anders naar mijn huis. (Stuurt adres)
Pippa: Is goed! Zie je dan Link💕
Link🐯: Okayy, heb er zin in! ❤️
Yass een afspraakje met Link. Ik kan nu al niet meer wachten. En het is nog maar zaterdag avond.
Uughh. Als ik nou gewoon nu ga slapen gaat de tijd ook sneller. Dus ik besluit om naar bed te gaan. Als ik eenmaal in bed lig zet ik nog ff de foto van Renske, mij en de squad online. Niet veel later krijg ik een Like en comment van Link.
Link-Cena: Was echt leuk!
Ik sluit mijn telefoon af, en doe mijn ogen dicht. Ik val in slaap met als laatste gedachten Link.
JE LEEST
Alleen Link en ik
FanfictionPippa is een behoorlijk normaal meisje van 17 die misschien iets teveel youtube kijkt. Als ze op een dag met haar beste vriendin Renske naar Veed gaat valt ze flauw in een rij. Heel jammer allemaal, maar als ze weer bijkomt komt ze iemand tegen. Is...