Q & A

288 28 43
                                    

Je hoeft me niet te bedanken voor de foto.

Nou ik had jullie beloofd voor een Q & A, dus hier ben ik. Alle vragen die ik heb ontvangen zal ik hier beantwoorden. En dan ook echt alle vragen, want er zaten wel wat rare tussen... 

Vragen voor Link

Sharona14 Van wat voor bier houd he Link, zoet of bitter?

Link: "Ik denk dat je die vraag beter aan Pippa kan stellen." ;)

Sharona14 Waarom houd je zo van sjips?

Link: "Hoe wist je dat?!? Stalk je mij?!?"

Ambibambilove  Heb je weer contact met je ouders?

Link: "Nee dat wouden ze niet meer. Ik heb ze nog wel opgezocht, maar ze wouden niks meer met me te maken hebben."

xFanFictionxJunkiex  Hou kan jij zulke mooie ogen hebben?!?!

Link: "Nou ik ben gewoon heel hot enzo. Alle vrouwen vallen voor mij. Kijk maar naar Pippa die is er ook in getrapt."

Pippa: "Drie keer raden wie op de bank mag slapen vanavond?"

Vragen voor Pippa

Ambibambilove  Heb je nog last van nachtmerries?

Pippa: "Nee. Heb ze af en toe nog wel, maar het word steeds minder en minder."

xFanFictionxJunkiex  Op een schaal van 1 tot appelsap hoeveel gun jij mij een kans met Harm?

Pippa: "Zeker wel 15 dolfijnen."

Vragen voor mij

Xrenske_tijger  Laat mij met Link krijgen.

Nu

Aub

Nee doe maar Jeremy

En verander het boek naar 'Alleen Jeremy en Renske'

Ik: "Als eerst wil ik je even bedanken voor deze goed gerichte vragen. Ik zie gewoon dat je er veel tijd in hebt gestoken. *kuch kuch* En nee je mag niet met Jer. Ik trouw al met Jeremy. Oh wacht. Jij mag Jer hebben geef mij dan maar Niall Horan. :)))"

stuckytale  r u dat boi?

Ik: "Oh shit waddup."

Vraag voor Renske
(Xrenske_tijger )

Ambibambilove Hoe vind je het nou dat je na de eerste paar hoofdstukken verdween?

Renske: "Khut."

Ik: "mag dat ook iets uitgebreider zijn?"

Renske: " kutttt, ik voelde me in de steek gelaten en achtergelaten. Hoe kon ze me dit aandoen? Ik hoorde er gewoon bij het is nu geen geheel meer. Het voelde als een Reuben en Link de uit elkaar werden gehaald ik moest zo hard huilen. Ik kan het leven gewoon niet meer aan en dat allemaal dankzij dit verdomme boek... Ik ben diep teleur gesteld in je Sam diep teleur gesteld.." #tranen :p

Ps. Lees mijn boek."

Ik: "Ik neem hier geen verantwoordelijk voor..."

Vraag voor Harm

xFanFictionxJunkiex  Will you be my other love?

Harm: "Als Jacintha het goed vind en je betaald me duizend euro dan vind ik het helemaal goed."

Vraag voor Sophia

xFanFictionxJunkiex Wat vind je ervan dat je vader zo'n bekende youtuber is?

Ik: "Meis dat kind is een jaar oud. Het zal der flikker schelen of der vader nou bekend is of niet.

Ps. Luf joe."

Vraag voor ouders Link

xFanFictionxJunkiex  OMFG VIEZE POLLEPELLIKKERS HOE KUN JE JE ZOON ZO IN DE STEEK LATEN ALS HIJ JE HET MEEST NIDIG HEEFT! HIJ IS TOCH GELUKKIG MET PIPPA?!????!!"?!?!

Moeder: "Ugh waar zijn je ouders naar toe?"

Vader: "Het was onverantwoordelijk. Hij was nog veel te jong. Wij hebben die fout zelf ook gemaakt met hem."

Ik: "Link get r3kt."

Vragen voor twee personen

Aan Pippa en Sam
Sharona14  Do you like potatoes?

Pippa: "Euhmm ik denk het..."

Ik : "Van aardappelen kunnen frietjes worden gemaakt en ik houd van frietjes :))))."

Aan Pippa en Link
Ambibambilove  Wat voor kind is Sophia?

Link: "Nou ze heeft de looks natuurlijk van mij geërfd. Die groene ogen."

Pippa: "Je kan ook nooit voor twee seconden normaal doen heh?"

Link: "Nee niet bepaald."

Nou dit waren alle vragen die jullie hebben ingestuurd. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het achter laten en de moeite doen om een reactie achter te laten. Dus hier sluit ik het deel af. Ik ben van plan om dit boek te laten eindigen, omdat ik het nu echt echt echt niet meer leuk vind. Dit was mijn allereerste boek en ik vind hem echt heel slecht... Daarom ben ik nu alle delen over nieuw aan het schrijven. Er komen nog wel een paar laatste delen aan, maar daarna eindigt het wel.

Xoxo TSS

Alleen Link en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu