(Ja dat zijn ik en Link. Heb hem ontmoet op VEED. Jaloers?)
Pov Link
Het is middag en ik geef Sophia een fles, want ze moet zo gaan slapen. Als het flesje bijna op is hoor ik de voordeur open gaan.
"Link? Ik ben thuuiiisss."
Hoor ik Pip door het appartement roepen.Sophia is nu elf maanden oud. En de afgelopen maanden zijn gelukkig goed gegaan. De moeder van Pip begint het langzaam te accepteren dat we een kind hebben. Ze heeft ook haar excusses aangeboden, en daar was Pip heel blij mee want haar moeder is heel belangrijk voor haar.
Mijn ouders heb ik in tegenstelling niet meer gezien. Ik vind het echt heel jammer, maar zo gaat het nou eenmaal. Als ik ermee blijf zitten dan kan ik ook niet verdergaan in mijn leven. En als hun geen contact meer met mij willen dan moet ik daar mee leven.
"Ik ben hier Pip." Ik zie Pip net de woonkamer binnen lopen.
Ze ziet er prachtig uit. Zoals gewoonlijk.
"Ohhh, gaat Sophietje zo slapen?" Dat was meer een bevestiging dan een vraag.
"Ja, ik ga haar zo op bed leggen. Dan kan ik daarna meteen ren aflevering opnemen."
"Klinkt helemaal goed. Ik heb ook nog even wat boodschappen gedaan." Zegt ze terwijl ze de open keuken in loopt en de spullen in de koelkast begint te zetten.
We hebben het de kijkers nogsteeds niet verteld. Ze weten wel dat ik een vriendin heb, maar over de baby helemaal niks.
"Waar denk je over na?"
"Hoe weet he dat toch altijd?"
"Vertel het nou maar gewoon. Ik zie het trouwens aan het rimpeltje tussen je wenkbrauwen dat heb je altijd als je ergens mee zit."
"Nou ik zat over de kijkers na te denken. Je weet dat we ze het ooit moeten vertellen. En ik heb liever dat we het zelf zeggen dan dat ze er via een andere fan achterkomen."
"Dat weet ik. Daar denk ik ook de hele tijd over na, maar hoe wil je het ze vertellen. Je weet dat heel veel mensen er een slechte mening over gaan hebben." Zegt Pippa met een bezorgde blik in haar ogen.
"Ik denk dat we het beste gewoon eerlijk kunnen zijn, maar niet over het feit dat Sophie een ongelukje is, want dan breekt de shit los op het internet, maar denk jij er nog maar even over na. Ik ga Sophia op bed leggen."
Pov Pippa
Link loopt de kamer uit.
Ik wist dat dit moment zou komen, maar dat het nu moest daar had ik liever nog even mee gewacht. Link heeft gelijk. We kunnen het de kijkers beter zelf vertellen dan dat ze er via iets anders achterkomen.
Ik leg de laatste boodschappen in de koelkast en Link komt weer de woonkamer binnen lopen.
"Ik vind dat we het moeten doen. Ik vind dat ze het moeten weten."
"Ik doe het alleen als jij het ook wil hoor. Dus weet je het zeker?" Zo lief als hij zich zo zorgen over mij maakt.
"Ja, ik weet het zeker. Wil je de aflevering nu opnemen?"
"Jahoor. Dat klinkt helemaal goed." En hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Halloooo.
Jee wat heb ik hier al lang niet mee op geschreven. Eigenlijk was het maar een maand ofzo, maar het voelt eeuwen.
Zoals jullie al door hebben ga ik door met dit boek. Laat wel een vote achter en een comment wat je ervan vind.
*wink wink*
Ik upload hier denk ik rond de drie keer per week op, want ik wil ook nog verdergaan met mijn andere boek: "I fell for the wrong guy."
Willen julliee daar alsjebliiieeeeft ook even naar kijken?
Nou dat was het weer voor vandaag.
Xoxo TSS
JE LEEST
Alleen Link en ik
FanfictionPippa is een behoorlijk normaal meisje van 17 die misschien iets teveel youtube kijkt. Als ze op een dag met haar beste vriendin Renske naar Veed gaat valt ze flauw in een rij. Heel jammer allemaal, maar als ze weer bijkomt komt ze iemand tegen. Is...