Dzięki bardzo za nominacje unique_coma :)
1. Twoje ulubione anime/serial?
Uwielbiam wszystkie anime ale najlepsze jest Kuroshitsuji,seriali nie oglądam.
2. Ulubiony kolor?
Kocham czarny😍😍 i czerwony też spoko ;)
3. Największe marzenie?
Chciałabym założyć stadnine koni i zostać weterynarzem...co poradzić ubóstwiam zwierzęta.
4. Czy masz plany jakieś większe na przyszłość?
Może...iść z najlepszą przyjaciółką na studia,coś takiego.
5. Co byś zrobiła gdyby Grażyna do ciebie przyleciała na miotle i zaczęła ostrzegać przed ciemnymi stronami wattpada XD
Ehm...najpierw strzeliłabym jej z liścia prosto w twarz za to że naćpała się znowu grzankami bo znów zapierdoliła mi miotłe i przekonałabym Grażynke żebyśmy dołączyły do ciemnej strony wattpada.
6. Opisz chłopaka który twoim zdaniem jest przystojny? ;)
Ale pojechałaś z pytaniem...to tak:
W moim wieku lub starszy max dwa lata,karnacja troszkę blada ale niekoniecznie,żebym się z nim nie nudziła,wyższy ode mnie,czarne roztrzepane włosy,zielone szare lub czarne oczy,tatuaż lub kolczyk by mi nie przeszkadzał :) no i oczywiście żeby dbał, interesował się mną i miał chociaż troszkę podobne zainteresowania do moich.7. Skąd bierzesz pomysły na opowiadania? Tak zwaną wene? :)
Szczerze to albo samo przychodzi,czasem wymyślam na poczekaniu,z własnego doświadczenia a nawet ze swojej głupoty XD
Ja do nominacji zgłaszam :
A ja daję pytanka takie:
1. Czego nienawidzisz?
2. Co budzi w tobie wstręt?
3. Czego byś nigdy nie zrobiła?
4. Ulubiony fast-food.
5. Z jakiego przedmiotu szkolnego jesteś dobra?
6. Czego nie lubisz w zachowaniu u ludzi?
7. Co byś w sobie zmieniła?
8. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
9. W skali od 1-10 jak bardzo lubisz wattpada?
10. Wolisz markowe gadżety czy ciuszki?Dziękuję jeszcze raz :)
CZYTASZ
I am BOSS
RomanceJak tym razem potoczą się losy Mony? Możliwe że dobrze,jeśli z nim przeżyje...