hiiii, apa khabar semuaa? keep reading👌
-----------------------------------------SELEPAS PULANG DARI SEKOLAHH(PONTENG)
[Sehun POV]
Aduhh, bosan pulak duduk bilik sesorang.. hm, aku ambik keputusan nak tidur dulu. malam karang nak pergi bilik Kai dan nak tnya pasal kerja sekolahh.
Krohhh..krohhh(dengkur Sehun)
woahh lambatnya aku bangun. letih jugak aku ek, dah pukul 2pagi ni. aku balik sekolah tadi pkul 5 petang. memang tak tido lah aku malam ni.
sebab tadi aku dah puas keluarkan segala air liur basi aku. hahaha
hm, kai dah tido ke ek? tak kot. dia kan good boy, mesti tengah study punya. aku pun pergi ke bilik dia.
'Hi kai' kata aku sambil buka pintu bilik Kai. ehhh, mana pulak dia ni? tak de pun dalam bilik. takkanlah makan memalam buta macam ni. kantin dah tutup. dia keluar senyap-senyap ke?
Asrama Haerdyun ni sebenarnya tak bagi pelajarnya keluar dari asrama. lagipun kemudahan semuanya dah lengkap.
MANALAH SI KAI NI.
AWOOOOOOFFFFHHH
Serigala mana pulak yg mengaum ni. Naeun? Bomi? Ke Hayoung? atau Chorong? Namjo? Eunji? yahhhh. siapa eh?
Ahh, lantaklah. kesah apa aku.
tiba-tiba aku nampak ada serigala lari ke arah belakang asrama. belakang asrama tu dahlah hutan.
GELAP
SEMAK-SAMUNhati aku pulak gedik bagitahu otak aku suruh ikut serigala tu. nampak macam perempuan. dan baru keluar dari bilik Bomi. Ha, bomi lah tu. siapa lagi kan
Aku pun ikut je si Bomi ni. aku terkejut bila nampak serigala seramai 5ekor. ke 5orang? hahaha. Dorang tengah bincangkan sesuatu. Nada seperti sedang marah. Tapi aku takfaham sangat sebab aku berada jauh dengan mereka.
apelah yg dorang cakap kan ek?
Aku hanya sembunyi di tepi sebatang pokok supaya tidak diketahui mereka. Aku memerhati dari jauh sahaja.
Tiba-tiba seorang serigala yg tua berwarna merun tiba di kawasan itu..nampaknya dah tua serigala ni. sebab ada janggut. pelik tak?
HAHAHAHAHAHAHA
Serigala tu memanggil nama Hayoung dan bercakap dengan kasar dengan Hayoung. Nada percakapannya juga seperti sedang memaki. hm, ape dah terjadi eh?
Aku mula hairan, salah aku ke? Aku mula teringat kata-kata Naeun.
"Takpayah lah kau susah-susah Sehun, kau memang takboleh dapatkan dia. Dia dijaga ketat. Lagipun dia dah ada yg punya"
Aku masih tertanya-tanya apa maksud Naeun. setelah lama aku berfikir dan tidak mendapat jawapan, Aku dikejutkan dengan ngauman seekor serigala jantan.
Macam mana aku tahu? sebab ngaumannya garau dan lain dari mereka semua. Serigala itu sepertinya cuba menolong Hayoung. Dia menolak Hayoung ketika serigala tua itu cuma menggigit dan memukul Hayoung.
Siapa dia tu?
Nak tunjuk Hero konon?
Dia dari mana?
Ish, DIA TU SIAPAAAA!!?Macam-macam soalan yg berada difikiranku. aku akan cuba cari jawapan disebalik semua ini. aku nak tahuu
setelah serigala tua tu pergi.. Serigala jantan tu terus membawa Hayoung pergi. Dan mereka semua terus balik ke bilik masing2.
Aku cuba nak ikut hayoung dan serigala itu. Tapi takboleh. sebab mereka dah pergi terlebih dahulu.
YOU ARE READING
Saranghae wolfgirl
Fanfiction"Saya dah tahu awak siapa" senyum Sehun. "serigala.. kan?" Senyum dia lagi. Dia dah tahu? Tapi Oh Hayoung dan Oh Sehun tetap takboleh bersama. Manusia dengan Serigala? nonsense. Siapa yang boleh bagi mereka bersama? Ahjussi? Naeun? siapa? "Sarangha...