12; Luahkan

264 24 2
                                    

"Annyeong.." Sapa Kai lalu duduk di depan seorang perempuan yang berada di taman.

"yahh, annyeong oppa" balas Namjoo. ya, perempuan yg ditegur Kai itu ialah Namjoo.

Bagi Kai, dia memilih Namjoo kerana Namjoo adalah seorang yang lembut dan kelakar.

"Apa oppa buat dekat sini?" tanya Namjoo dengan hairan. Harini merupakan hari ahad. Buat apa kai pergi belakang sekolah? Ada urusan apa dia ke sini? (Namjoo dan kai sedang berada di taman Apink-belakang sekolah)

"Oppa cari Namjoo lah" balas Kai dengan nada mengada.

"Jinja? boya?" Jawab Namjoo. tak pernah-pernah Kai mencarinya sebelum ini. pelik Namjoo.

"Sebenarnya, oppa ada suka sorang perempuan ni. Jadi oppa nak luahkan perasaan dekat dia. Oppa nervous ni". blas Kai dengan nada gembira.

[Namjoo POV]

"Ohh, jadi?" balas aku dengan nada rendah. Kai dah suka seseorang? agaknya siapa lah yang bertuah tu kan? hm

Memang tak dapat dinafikan, aku dari dulu suka dengan Kai ni. Semenjak dia masuk sekolah sini lagi. Aku ingat lagi waktu Kai satu kumpulan dengan aku masa buat assignment yang cikgu Jae suk bagi tu.

Gembira tak terkata. Taktidur malam aku. Sekarang pulak dia kata dia dah suka seseorang.
sedihnyaaaa.

KREKKK

bunyi jantung ku pecah💔

"Jadi bayangkan, Namjoo perempuan tu, dan oppa nak luahkan perasaan oppa. sekarang ni tau". Blas Kai dengan nada yang memang cukup gembira.

"Hahh, okay okay" balas aku dengan nada yang sangatttttt CERIA. huh, tapi dalam hati dah retak dah ni. Takboleh nak cantumkan balik. memang dah retak!!

"Saranghae..." Kata kai sambil menatap mata aku sedalam-dalamnya.

And i be like..
KAN BAGUS KALAU PEREMPUAN YANG KAI SUKA TU ADALAH AKU, AKUUUU!

"Fuhh, lega" sambung Kai lagi.

"Apa yang leganya? ni kan practice" balas aku hairan.

"Namjoo-shi, oppa dah pun luahkan" Jawab kai. haish. makin pelik aku.

"Luahkan apa?" Balas aku hairan sangat. apa maksud kai?

"Luahkan dekat perempuan tu lah" Jawab Kai geram kerana aku takfaham maksud dia.

"Siapa?" balas Namjoo yang masih blur lagi.

CHUPPP

pipi aku dikucup oleh bibir suam milik Kai. Yahhh, apa dah jadi ni? like seriously? omg

"Saranghae Namjoo" ucap Kai lagi.

Oh, Namjoo. Aku lah tu kan?
HAHAHAHAHAGAGAGAGAGAGAGAGAG

Jantung aku yang retak tadi kini sedang dicantum kan semula.

"Seriously oppa?" balas aku.

"Yelahhh, nak kena cium lagi ke?" Blas kai geram dengan kebengongan aku pada hari ni.

"Terima tak?" tanya Kai. inginkan kepastian.

"Kalau tak?" jawab aku.eh, gila tak. aku gurau je.

"Kalau tak, ada ramai lagi dekat asrama yang oppa boleh ngorat" Balas Kai gedik.

"Yahhh, jahatt" jerit aku.

"Gomawo oppa" Balas aku lalu mencium Kai. gembira tak terkata. lelaki yang aku idamkan selama ini. kini, sudah menjadi milik aku.

"Namjoo curi first kiss oppaaaa!" jerit Kaii kebudak-budakan. heleh, ish gedik

"Oppa pulak curi second kiss Namjoo!" balas aku. memang, Kucupan Kai tadi merupakan second kiss aku. bukan first kiss.

"Boyaa?! siapa first kiss namjoo hah?!" Jerit Kai lagi.

Aku tak menjwab dan terus lari menuju ke bilik sambil diikuti oleh Kai dibelakangku. dia siap geletek aku lagi. woahhh. aku dah ada teman lelakii, awummm.

                                               ❤

"Beratnya Luhan" keluh Sehun yg sedang mengangkat Luhan itu.

"meh Hayoung tolong" kata Hayoung yg ingin membantu Sehun.

"Takpayah, oppa kan lelaki" balas Sehun lalu mencampakkan Luhan ke atas katil queen milik Sehun.

"yahhh, sakitlah Luhann tu" jerit Hayoung apabila melihat Sehun yg mencampak Luhan ke atas katil.

                                              ❤❤

"Ahhh, aku dekat mana ni?" ucap Luhan setelah bangun dari katil.

"Arhhhhhhhh, korang buat apa hah? takcukup ke korang berasmara tadi?" jerit Luhan.

Hayoung dan Sehun yang sedang lena tidur diatas sofa itupun terjaga.- Hayoung tidur sambil melentokkan kepala ke bahu Sehun.

"Aishh, yahh. gila ke kau? badan aku luka tadi. nasib ada Hayoung tolong ubatkan, tu je lahh!!" Jerit Sehun geram kerana dituduh berasmara dengan Hayoung.

"Jinjja?" balas Luhan dengan takpasti.

"Betullahh!!" jerit Sehun dan Hayoung geramm.

"Hari dah nak gelap ni, kau balik lah bilik kau" Kata Sehun sambil menolak badan Luhan keluar dari biliknya lalu menutup pintu.

"Yahh, aku tahulah. halau aku pulak. tu, keluarkan Hayoung. Dia tu perempuan, ingatt!" Jerit Luhan dari arah luar pintu bilik Sehun.

Luhan kemudiannya balik ke biliknya. setengah hari dia duduk di bilik Sehun. letih dia dibuatnya.

                                         ❤❤❤

"Hayoung balik dulu ye, annyeong" kata Hayoung lalu membuka pintu tengah diantara bilik mereka untuk pergi ke biliknya.

Sehun lantas menarik tangan Hayoung dan menghadap kan Hayoung ke arahnya lalu mencium bibir lembut milik Hayoung. Kali ini bukan pipi, tapi bibir.

"Gomawo ubatkan oppa" Balas Sehun dengan nada penuh kasih sayang selepas mencium Hayoung.

Hayoung hanya tersenyum dan terus masuk ke biliknya. Bagi hayoung, dia juga perempuan dan inginkan kasih sayang seperti itu.

Hayoung hanya berharap hati ahjussi dilembutkan serta ahjussi akan membenarkan dia bersama Sehun.

&&
Yeahh, annyeongg❤
Waiting for bab 13 ya, if ada kesalahan boleh comment dan tqahh akan cuba untuk perbaiki.
Kalau ada idea apa-apa pun boleh bgitahu.

bye❤

keep reading&& kipidap👍


Saranghae wolfgirlWhere stories live. Discover now