Hayoung bangun dan melihat manusia diatas katil . Sehun. dia masih lena lagi.
Hayoung melihat jam dinding, dah pukul 9. Dia tidur lagi? huh
Kejap lagi dahlah ada kelas pukul 10pagi. Chorong yang memberitahunya melalu mesej semalam.
Hayoung pergi melihat Sehun dengan lebih dekat. Dekat, dan dekat lagi.
Apabila Hayoung membongkokkan badan untuk melihat Sehun dengan lebih dekat. Badannya ditarik oleh Sehun.
Hayoung terus terbaring disebelah Sehun. dia terdiam dengan tindakan Sehun. mengigau ke?
Sehun mula membuka mata.
"Morning chagi" kata Sehun lembut. Sehun merapatkan mukanya dengan Hayoung. 2cm jarak muka mereka.
"Yahh, pegi mandilah busuk" Jerit Hayoung lalu cuba untuk bangun. tapi apakan daya. kakinya diikat dengan kaki Sehun.
Hayoung takboleh bergerak. Sehun hanya ketawa gedik.
"Oppa!!" jerit Hayoung apabila Sehun mula mendekatkan mukanya dengan Hayoung.
"Nak kena sepak ke?" sambung Hayoung lagi.
Kemudian, sehun terus bangun. Siapa lah yg taktakut dengan sepakkan serigala. wuu
"Jom" Kata Sehun sambil memegang tangan Hayoung.
"Pergi manaa?" balas Hayoung pelik.
"Pergi mandilahh. tadi kata oppa busuk!" jerit Sehun sambil memuncungkan bibir.
"Yahh, pegilah mndi sesorang" Hayoung cuba melepaskan genggaman tangan Sehun.
"Chagiiii!" jerit sehun apabila melihat Hayoung cuba berlari menuju kebiliknya sendiri.
Hayoung sudahpun menutup pintu. tidak membenarkan Sehun mengacau mood paginya.
"Kejap lagi ada kelas pukul 10. siap cepattt! annyeonggg" jerit Hayoung dari biliknya. Dia hanya mendengar Sehun merengek dari bilik sebelah. gedik.
❤
"Balik sekolah nanti kite keluar nak?" sapa Sehun, cuba menyemarakkan suasana apabila melihat Hayoung yg hanya diam.
Mereka berjalan ke sekolah sambil memegang tangan dan menggoyangkannya ke depan kemudian ke belakang. oh, so sweet.
"Nak pergi mana? hutan? nak kena tumbuk dengan vampire mana pulak kali ni?" sindir Hayoung cuba menyakat.
"Aishhhh, oppa nak belanja makan dekat 'Goungduk cafe' ni. Oppa ubah fikiran karang. haaaa" marah Sehun. dia menyampah bila dikaitkan dengan vampire. apatah lagi suga.
Yang menumbuknya tanpa bukti. lebam dimukanya pun belum hilang. aish. geram dia.
"okayy, okayy. mianhe Sehun oppa yg handsomeeee, kacak dan GEDIK" balas Hayoung lalu berlari ke depan kerana takut dimarahi akibat memanggil Sehun dengan panggilan 'gedik'.
"yahhh, Hayoung-shi!!" jerit Sehun dari jauh. dah kedepan dah Hayoung. laju jugak dia lari.
Begitulah hari-hari indah mereka. mereka masuk ke kelas dengan muka gembira. yelah, in love lah katakan. biaslah tuu.
❤❤
"Oppa.. palli lahhhh. lapar ni." jerit Hayoung dari luar bilik Sehun.
"Dia pulak lambat keluar, mngalahkan perempuan. er" omel Hayoung.
"Hah, mengumpat" terjah Sehun.
"Omo, handsome" omel Hayoung lagi dengan perlahan.
"Oppa tahu, thankyou chagi" senyum Sehun. huh
YOU ARE READING
Saranghae wolfgirl
Fanfiction"Saya dah tahu awak siapa" senyum Sehun. "serigala.. kan?" Senyum dia lagi. Dia dah tahu? Tapi Oh Hayoung dan Oh Sehun tetap takboleh bersama. Manusia dengan Serigala? nonsense. Siapa yang boleh bagi mereka bersama? Ahjussi? Naeun? siapa? "Sarangha...