22; Menantu

189 19 0
                                    

Enjoyyyyy guyss !! Jangan lupa vote❤

&&

[Hayoung POV]

"Annyeongg... Sehun"

"Omo" aku menutup pintu semula. Tahu tak apa yang aku nampak? omg

Sehun tengah tidur di atas katil, dengan memakai tuala dipinggang. Baju? tak pakai. Dia takpakai baju. Aku yang nampak, terus tutup semula pintu yang aku baru buka.

Sehun, sehun. Pintu dahlah tak kunci. Lepastu tidur takpakai baju, pakai tuala je? huh. Aku nak mintak maaf ke taknak ni? Takkan aku nak pegi macam tu je?

"Okay, Hayoung.. kau kena berani" Omel aku lagi. Dari tadi aku suruh diri aku ni berani. Tapi menggigil juga kaki-kaki ni.

Lagi sekali, aku cuba membuka pintu bilik Sehun. Seperti biasalah. Ianya tidak berkunci sperti tadi.

"Krekk"

"Omo !!" Jerit aku lagi. Kau nak tahu apa aku nampak? Sehun. Dia tiba-tiba berdiri didepan pintu dari dalam. Dia menggosok matanya. Baru lepas tidur lah katakan.

"Hmph, nak apa?" Sehun masih mamai. Aku rasa dia taktau aku yg datang ke bilik dia.

"Aku taknak keluar, takde mood" Sambung Sehun lagi. Dia masih menggosok kan mata. Kali ini, dia menarik tombol pintu untuk menutupkan pintu.

Aku memegang tangan Sehun yang ingin menutup pintu bilik itu. Sehun terdiam dan cuba membuka matanya yang baru lepas menghasilkan tahi mata. mungkin. haha

"Hayoung?" Sehun terkejut.

Aku menolak Sehun masuk ke dalam biliknya. Yelah, takkan nak berbual di luar. Dengan Sehun yang takpakai baju. huh

"Jeongmal mianhe" Aku memegang tangan Sehun. Aku takpasti kenapa aku buat macamtu. Tapi aku rasa, aku ikhlas. Aku rasa bodoh sangat sebab terlampau melayan sangat si Minho tu.

Sehun tersenyum dan terus memeluk aku. Aku rindu pelukan hangat Sehun. Aku sedar, yang aku terlampau sayang kan dia. Aku sedar itu.

"Maafkan saya juga, saya tak percayakan awak" Sehun menempelkan kepalanya di bahagian bahu aku.

Setelah lama berpelukan, aku cuba melepaskan pelukan Sehun itu.

"Sekejap, sekejap je lagi" Kata Sehun. Menarik semula aku ke dakapannya. Aku nak balik rumah omma ni. Dah nak pukul 4.

Akhirnya, Sehun melepaskan pelukan itu.

"Sebab tu je awak datang bilik saya?" Sehun muka buat muka 'smirk'. byuntae

"Saya nak bagitahu yang.."

Sehun menarik aku, dan mencium aku. Haih, dia ni. Entah kenaapa, aku membalas ciuman dia. Ya, aku balas.

"Saya nak balik rumah omma petang ni" Kata aku setelah Sehun menguraikan mulut masing-masing.

"Besoklah" Sehun mula bermain-main dengan rambut aku. Agak rimas tapi diam jelah.

"Taknak ikut sudah" Aku menjuihkn bibir.

"Nakk, saya nak jumpa bakal mak mertua saya" Sehun tersenyum manis sehingga menampakkan gigi.

Aku tergelak dengan perbuatan Sehun itu. Dia tidak pernah-pernah senyum sampai ternampak giginya. Ini kali pertama.

"Awak siap, saya nak siap jugak. Nanti tunggu saya dekat lobi" Kata aku memandang dia atas bawah. Bukan apa, pelik. Dia memakai tuala sahaja dipinggang.

"Apa pandang-pandang?" Sehun menyilangkan kedua tangannya dan meletekkan di bahagian dada. pui, nak sorok apa?

"Yahh" jerit aku. Dia pikir lain pulak.

Saranghae wolfgirlWhere stories live. Discover now