[Someone POV]
"Sial punya Jessica, berani dia tolak lamaran aku. shitt!" jerit aku dari luar rumah.
Aku amat meminati Jessica iaitu adik kepada Hayoung. Tapi dia ditolak. kerana apa? kerana Jessica suka akan seorang lelaki. Nama dia Su'un, ke bihun. entah, aku pun dah lupa. tapi aku ingat muka dia.
"Jantan tak guna!" jerit aku dari luar rumah sambil menumbuk dinding.
"Kau dah kenapa?" tegur V yang mungkin hairan dengan perangai aku.
Aku takjawab, dan terus naik ke bilik. Aku sempat menghempaskan pintu. Nak lepas kan geram dalam bilik pula.
"Apehal dengan dia?" tanya Jungkook kepada Jimin apabila melihat aku yg baru masuk dalam rumah dan terus mengempaskan pintu.
"Mental" jawab V kepada mereka berdua.
"Mesti sebab Jessica. siapa lagi kan?" balas Jungkook lagi.
Masing-masing menganggukkan kepala dan sambung membuat kerja masing-masing.
"Kauuuu! arghhhhh!" jerit aku dari dalam bilik sambil memegang gambar lelaki itu yg jessica tergila-gilakan itu. Aku geram! geram!
Aku nak jumpa lelaki tu. kalau aku dapat berkecai dia.
SHITT
❤
TokkTokkTokkk
"Annyeonggg! chagi" jerit Sehun dengan nada lembut, romantik dan penyayang. ewahh
"Annyeong oppa, buat apa dekat sini?" balas Hayoung hairan dengan kehadiran Sehun serta hairan dengan panggilan 'chagi'. sayang? pelik. haha
"Aik, nak jumpa Yeojachingu sendri pun takboleh?" balas Sehun lalu memuncungkan mulutnya tanda merajuk.
"Jomlah" Hayoung menarik tangan Sehun masuk kebiliknya diikuti gelak tawa.
"Oppa, Hayoung takfaham yg ini. ajarkan?" Kata Hayoung sambil menunjuk kepada soalan math yg dia taktahu.
Antara Hayoung dengan Sehun. Sehun lagi pandai. kerana apa? Kerana Sehun dulu sekolah international apetah. sebab tu macam pandai sikit. huhu
"Ohh, yg ni. Chagi kena tulis mcm ni, tengok oppa buat" Tunjuk Sehun.
"Oppa, tepi sikit. rambut oppa halang" balas Hayoung. Sehun kalau menulis memang tundukkan kepalanya lebih-lebih.
"Kejap lah, bagi oppa buat dulu" balas Sehun.
Auchhhh!
"Sakit lah oppa!" jerit Hayoung.
Kepala Sehun terkena mukanya.
Apabila Sehun selesai tulis, kepalanya naik keatas dan terkena muka Hayoung.
"Tulah, takreti sabar. Meh oppa tengok" balas Sehun lalu memegang muka Hayoung.
"Sikit je ni" sambung sehun lagi sambil menyapukan ubat. alah, macam lebam sikit je. biasa je.
"Hm, sapu lama sikit" Gedik Hayoung.
mereka tergelak.
"Yahhh, gedik" jerit Sehun. Tapi dalam hati, dia amat suka sebenarnya.
"Jom pergi hutan?" ajak Sehun.
"Buat apa?" balas Hayoung pelik.
"Tengok bintangg, kajja" Jawab Sehun. Besok dah lah sekolah. lepastu gedik nak pegi hutan.
Sehun terus menarik tangan Hayoung. dan ditengah hutan terdapat satu tempat yg luas. Mereka pun baring disitu.
kepala mereka bertentangan. belakang- belakang.
YOU ARE READING
Saranghae wolfgirl
Fanfiction"Saya dah tahu awak siapa" senyum Sehun. "serigala.. kan?" Senyum dia lagi. Dia dah tahu? Tapi Oh Hayoung dan Oh Sehun tetap takboleh bersama. Manusia dengan Serigala? nonsense. Siapa yang boleh bagi mereka bersama? Ahjussi? Naeun? siapa? "Sarangha...