16.BÖLÜM ANAHTAR
''İrem dışarıda galiba.'' Bacak bacak üstüne atarak oturan Murat hayranlıkla kızın hatlarını incelemeye devam etti.
''E..evet...Markete gitmişti.''
''Ben de ona telefonla ulaşmak istedim ama telefonu koltuk minderinin altındaymış.'' dedi Murat, İrem'in cep telefonunu elinde çevirip döndürerek. Yine yüzünde o alışılmış hınzırca gülümseme yayılmıştı.
Pınar eliyle bornozunu daha da sıkıca kapattı, Murat'ta evin anahtarının olduğunu ve her an davetsiz bir misafir olarak çıkıp gelebileceği düşüncesiyle irkildi.
''Ben odama giyinmeye gidiyorum'' der demez Murat'ın sıcak nefesini boynunda hissetti.
Elini kızın saçlarına atmaya çalışırken Pınar bir adım geri çekildi.
'''Hey, sakin ol prenses. Saçların çok ıslak. Kurutmanı söyleyecektim sadece. Tekrar ateşlenmek istemezsin herhalde değil mi?''
Pınar başını iki yana doğru salladı.
Ama adamın asıl niyetinin ona yanaşmak olduğunu anlamış ve savuşturduğu bu hamlenin ne ilk ne de son olacağının farkına varmıştı.
Murat'ın Pınar'ın yüzüne doğru tuttuğu elinin havada kaldığı tam o anda sokak kapısı açılmış İrem içeri poşetlerle girmişti içeriye seslenerek... ''Pınar bak bizi görmeye kim geldi...''
Erhan belirdi oturma odasının eşiğinde. Murat indirdiği elini bir şey olmamış gibi cebine sıkıştırdı. Erhan müthiş bir öfkeyle ona baktı.
''Şey ben... Merhaba Erhan''
Pınar utanarak onu selamladı.
Erhan ise bu selama karşılık vermedi. Sadece ''Çabuk odana git ve üstüne bir şeyler giy.'' dedi sertçe.
Pınar hızlı adımlarla odasına giderken Erhan üçlü tv koltuğunda en sağdakine yerleşti ve ''Burada bu saatte ne arıyorsun sen? '' diye sordu.
''Aynı şeyi ben sana soracaktım.''
''Kapıyı sana o mu açtı?''
Murat cebinden anahtarı çıkardı ve alaycı bir şekilde yanıtladı.'' Unuttun mu? Burası benim mülküm.''
'' Olabilir ama artık her istediğinde içeri dalmana izin vermeyeceğim.''
Murat bir kahkaha attı. ''Buna nasıl mani olacaksın peki?''
Erhan ayağa kalktı ve cebinden çıkardığı bir tomar parayı oturmakta olan Murat'ın pantalonunun üzerine fırlattı. ''Ev sahibine kirayı ödeyerek...''
''Birader sen çok matrak birisin biliyor musun?' diyerek bir kahkaha daha attı Murat.
''Ben çok ciddiyim. Anahtarı ver.'' Murat'a elini uzattı.
''Çok etkilendim. Bu kız senin gözlerini gerçekten kör etmiş'' dedi Murat.
Erhan bir eliyle yumruğunu sıktı diğer elini beline götürdü.
İşin ciddiyetini kavrayan Murat ağırdan aldı bu sefer. Dairenin anahtarını ortağının avucuna yerleştirdi.
Ağanın şımarık doyumsuz oğlu Erhan'ın iyice sinirlerini bozmuştu.
Murat ayağa kalktı ve sokak kapısına yöneldi. Bütün bu konuşmaları mufaktan dinleyen İrem de başını mutfak kapısından uzatıp ''Size kahve pişirecektim daha...'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYALIKTAKİ KIZ
Mystery / ThrillerKayalıkların dibinden yükselen uğultuyu duyuyor musunuz? O sizi çağırıyor. Kayalıktaki Kız.