22.BÖLÜM- PARTİ

46 4 0
                                    


22.BÖLÜM –PARTİ

''Yine üstüne vazife olmayan şeylerle mi ilgileniyorsun prenses?''

Pınar omzuna dokunan el ile irkildi. Murat'ın cafeye girdiğini yine fark etmemişti. Arkasını döndü ve Murat'la göz göze geldi. ''Selam... Ben sadece üst kattaki halıya ne olduğunu merak etmiştim.''

Murat istifini bozmadan kızı baştan aşağı gözleriyle soydu ''Dün gece Erhan'la üst katta birkaç el poker oynadık. Şarap şişesini dikkatsizce halıya döktüm ve temizleyiciye bırakmak üzere halıyı aldım. Değil mi ortak?'' Bir yandan da Erhan'ın tasdikini bekliyordu.

Erhan yutkunarak onayladı onu.

''Başka bir sorun var mı Pınar? Unutma fazla merak kediyi öldürür.''

''Hayır, yok Murat... Şimdi sebebini anladım''

''Güzel...'' Sonra Erhan'a dönerek ''Kumarda kaybeden aşkta kazanırmış derler hep. Bana dün geceden 1000 lira borçlusun, ödemeyi unutmazsın herhalde'' dedi.

Sevgilisinin sorduğu soruya açıklama yapmak zorunda kalmadığı için üzerinden büyük bir yük kalktığını hisseden Erhan, Pınar'a anlamlı bir bakış atarak ''Haklısın... Aşkta kazandım ben.'' diye mırıldandı. Ayağa kalkıp elini cebine attı ve saydığı parayı hiç tereddütsüz adamın avucuna sıkıştırdı. ''Bugüne kadar hiç kimseye olan borcumu unutmadım...'' diye ekledi. ''Vefa borçlarım da buna dahil.''

''Delikanlı Erhan...'' Murat parayı cebine atıp cafenin deri koltuğuna oturdu. Oynadıkları bu küçük tiyatro oyunundan büyük bir hoşnutluk içerisindeydi. ''Bütün sorularına cevap bulduğuna göre işinin başına dönebilirsin prenses. Ha bu arada bu gece yeni yıla hep birlikte güzel bir mekanda çılgınlar gibi eğlenerek gireceğiz.''

Pınar eğlence lafını duyduğunda içinde daha fazla bir kıpırtı duydu. ''Ne güzel olur. Teşekkürler. Haklısın müşteriler sabırsızlanıyor. Sana da bir şeyler getireyim mi Murat?''

''Sade bir Türk kahvesi iyi gelir. Bir zahmet.''

''Hemen hazırlıyorum''

Pınar yanlarından uzaklaştığında Murat anında ciddileşerek Erhan'a gözlerini devirdi. ''Şimdiden ahiret soruları sormaya başladı bizimki... Bu kızdan çok çekeceğimiz var.''

''Göründüğü kadar saf değil. Boşluğuma geldi. Ona ne diyeceğimi bilemedim.

Neyse ki sen profesyonel bir yalancısın.''

''Öyleyimdir... Bu alemde doğrularla bir yere varılamayacağını anlamam çok geç olmadı.''

''Haklısın. Doğru diye bir şey yok ki. Herkes şerefsiz oldu. Herkes arkadan vuruyor. En delikanlısı bile.'' Erhan nadiren ortak noktalarda buluştuğu suç ortağına sitemkar bir ses tonuyla söylemişti bunları. ''Hangi mekanı ayarladın bize?''

'' 'OT ' işi yapanlardan biri FSM bulvarında yeni bir club açmış. Hem ziyaret hem ticaret... Bu sayede bizim eğlence de beleşe gelecek.''

Erhan gülümsedi. Murat'ın soğukkanlılığı her zaman onu tiksindirmişti ama hep yeni alanlar bulmaktaki ustalığı takdir edilesiydi. O da geleceğini garantiye alabilecek kadar varlığa sahip olabilmek ve bu alemde tutunabilmek istiyorsa oyunu kurallarına göre oynamaya devam etmeliydi. Ta ki bu bataktan kurtulabilme cesaretini kendinde bulana kadar...

...

Cafe'nin kapısına vurulan kilidin hemen ardından Erhan sevgilisini üzerini değiştirmesi için arabasıyla evine bıraktı. Birlikte eve girer girmez genç kız ona olanca gücüyle sarılmış ve doyasıya birbirlerinin dudaklarına yumulmuşlardı.

KAYALIKTAKİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin