Sabahın kör kuyusunda, çok uzaklardan bir yerden kanat çırparak gelen , perçemli ak bir güvercin kondu kayalıkların üzerine.
Çakılların ve çamurların üzerinde usulca sekerek ilerledi.
Minicik patlak gözleriyle farkettiği bu bedenin üzerine çıkıp sesler çıkararak bir süre kendi etrafında döndü.
Uyandırmaya çalıştı onu.
Beyaz çarşafın arasından açılan bu yüzün , pembesi mora dönmüş yanaklarını minik ayağıyla okşadı, üstündeki kurtçukları temizledi, bembeyaz kireç gibi dudakları öpercesine gagasını dokundurdu.
Kendine baktı sonra, kanatlarına , her zaman yaptığı gibi teleklerini temizledi bir bir, yeniden uçmaya hazırlanırcasına.
Bu bedenin başından ayrılmadan , çıkardığı tiz sesleri arttırarak, "Hadi uyan ve benimle özgürlüğe kanat çırp!" dercesine seslendi ona kuş diliyle.
Ama o uyanmıyordu ki...
Siper etti gövdesini havada dönüp duran birkaç aç leş kargasına. Birkaç dakika sonra yırtıcılardan biri onun da kanadını kemirerek kırdı. Ağırca düştü, bu uyandırmaya çalıştığı kaskatı kesilen oyun arkadaşının açılan koynuna.
Debelendi... Kanadı kırık bir güvercinin isyanı yankılandı kayalıkların ta dibinde.
"HAYIR!!!" diye haykırdı Pınar, dehşetle fırlayarak...
Sonun Başlangıcı / Başlangıcın Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYALIKTAKİ KIZ
Mistero / ThrillerKayalıkların dibinden yükselen uğultuyu duyuyor musunuz? O sizi çağırıyor. Kayalıktaki Kız.