TAEHYUNG
-işte orada oturuyor. Ne yapman gerektiğini hatırlıyo musun?
Başını olumlu anlamda salladıktan sonra kaşlarını çattı.
Sehun
-evet ama bu yöntem biraz klişe değil mi?Gözlerimi devirdim. Kabul ediyorum, fazla klişe bir yöntem fakat her seferinde işe yaramıştır. Her kız kanar bu numaraya.
-her ne kadar klişe olsa da işe yarayacak. Güven bana.
Gülümsedi ve baş parmağını kaldırıp tamam işareti verdi bana.
Sehun
-tamam başlayalım.Evet, sanırım şu anda ne yaptığımızı az çok anlamışsınızdır. Anlamayanlar için hemen kısa bir özet geçeyim. Şimdi, sehun hyung benden yardım istedikten sonra joy hakkında ne yapabileceğimizi uzun uzun düşündük ve fazla klişe olan bir karar aldık. Şöyleki, benim ayarladığım adamlar joyu bir köşeye sıkıştıracaklar ve ona zorbalık yapacaklar. O sıradada sehun hyung bir kahraman gibi ortaya çıkacak ve o adamların hakkından gelecek.
Evet, fazla klişe bir yöntem.
Ve yine evet, elif için her şeyi yaparım.
-hazırsan adamları arıyorum.
Derin bir nefes aldı ve başıyla onayladı.
Hızla telefonun tuş kilidini açtım ve joyu aradım. İlk çalışta açtı ve bu, benim ciddi anlamda sinirlerimi bozdu. Neden bilmiyorum ama öyle işte.
-alo
Joyun telefonun diğer ucundan ofladığını duydum.
Joy
-sevgilim nerede kaldın? Yaklaşık yarım saattir seni bekliyorum.Ses tonumu üzgün tutmaya çalışarak konuştum.
-benim acil bir işim çıktı. Daha sonra buluşmaya ne dersin canım.
Yine bir oflama sesinden sonra konuştu.
Joy
-tamam, sen işine bak.-görüşürüz.
Telefonumu kapadıktan sonra arka cebime koydum ve ileride hareketimi bekleyen adamlara işaret verdim. Başlarını salladılar.
-sehun hyung, adamlar birazdan saldıracaklar. Ben şimdi dediğimde oyun sırası sana gelecek.
Başıyla onayladıktan bir süre sonra kaşları olabildiğince çatıldı ve sinirli gözleriyle bana baktı.
Ne oldu şimdi?!
Sehun
-eğer ki joya bir zarar verirlers--kesinlikle ona bir zarar gelmeyecek.
Dedim sinirli bir şekilde. Her ne kadar elif için her şeyi yapacak olsamda bir kıza asla zarar gelmesine izin vermem, verdirtmem.
Joy masadan kalkıp yürimeye başladığında her hareketini izliyorduk. Gelmedipim için oldukça üzülmüşe benziyordu. Her ne kadar bu olanları haketmese de bunu yapmalıyım.
Joy yeterince ilerlediğinde ayarladığım üç adam birden joyun karşısına çıktılar. Joy çantasına daha sıkı sarılıp yanlarından geçmek istediğinde adamlardan biri onu kolundan tuttu ve ortalarına aldı. Sehunun yanımda kasıldığını hissedebiliyordum.
Buradaki en kötü hisseden kişi kesinlikle oydu.
Sehun
-şimdi gidiyorum.-biraz daha bekle.
Dedim ona bakmadan. Elini omzuma koydu ve ona bakmamı sağladı. Adamlar ona dokunduğu için sinirli görünüyordu.
Sehun
-kusura bakma ama onun çaresizliğine daha fazla dayanamayacağım.Sehun bir şey dememe izin vermeden koşmaya başladığında, yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Kesinlikle joyu seviyor.
Sehun oraya gittiğinde ağlamak üzere olan joyu arkasına çekti ve adamlara sert bir bakış attı.
Sehun
-onu rahat bırakın.-hiçbir şey yapamazsın sert çocuk.
Dedi adamlardan biri dalga geçen bir sesle. Ardından diğeri konuştu.
-biz işimizi hallettikten sonra sen de kullanabilirsin.
Evet. Adamların böyle bir cümle kurmasını ve sehunu kışkırtmalarını kesinlikle beklemiyordum.
Sehun
-ne diyorsun lan sen.Sehun bu lafı söyleyen adamın karnına tekme attığında adam geriye doğru savruldu. Diğerleri sehunun üzerine doğru saldırıya geçtiklerinde sehun birinin kolunu tutup ters çevirdi. Ardından kafasını duvara vurdu ve yere düşmesini sağladı. Ardından arkasından gelen adamın yakasına yapıştı ve ona kafa attı. Adam sersemleyerek yere düştüğünde sehun hala sinirli görünüyordu. Ta ki kaldırımda oturmuş, hüngür hüngür ağlayan joyu görene kadar.
Sehun hızla joyun yanına gitti ve önünde diz çöktü. Bu olanların oyun olduğunu unutmuş gibiydi.
Sehun
-joy, iyi misin güzelim. Sana bir şey yaptılar mı?Joy göz yaşlarını silmeye çalışırken titreyen sesiyle konuşmaya başladı.
Joy
-bi.bi.bir anda çı.çıktılar karşıma. Ço.çok korktum sehun.Ağlaması şiddetlenirken sehun onun kafasını tuttu ve göğsüne yasladı. Ardından saçlarının arasına bir öpücük kondurdu.
Sehun
-tamam canım ben burdayım. Artık sana zarar veremezler.Umarım joy, sevdiği asıl kişinin sehun olduğunu anlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Başı Türklerle Dertte
FanficHayran kurgu #1 Exo #2 RedVelvet #2 Kai #1 Kore #1 Adam bugün ihaneti tattı. Kadın adamın zalim sözleri karşısında kırgınlıkla tanıştı. Adam bir daha kimseye güvenemeyeceğini anladı. Kadın ise gelmemek üzere gitmeyi seçti. Kerem ile Aslı misali k...