Mediadaki resmi koymadan edemiycim sksjsk
Ayrıca siz hangi üye gibi uyuyorsunuz lütfin yazın efenim...
Ben hemen yazayım,
Been, jhope ve taehyungun birleşimi bir şekilde uyuyorum. Artıkın siz hayal edin sksjskBoğazımı temizledim ve başımı biraz dikleştirip elimdeki uzun liseteye göz attım.
-eeveet! Şimdi sizi buraya neden topladığımı açıklama vakti geldi.
Herkes boşboş bana bakmaya devam ettiğinde gözlerimi devirdim.
-başıma gelen malum kazadan sonra aranızdan bir şahsiyet hepiniz adına bana söz verdi.
Herkes birbirine bakmaya başladığında sırıtarak bakışlarımı İrene'ye çevirdim.
-Red Velvet grubunun güzel mi güzel liderinden uyandığım gün bir istekte bulundum. İsteğim, hastaneden çıktıktan sonra hepinizin bir eşyasını sizden almaktı ve güzel liderimz bu isteğimi hepiniz adına kabul etti.
Tüm sert bakışlar ona döndüğünde o omuz silkti.
İrene
-ne? O an çok sevinmiştim ve ne isterse kabul edebilecek kapasitedeydimHerkes sinirle bana döndüğünde boğazımı temizledim ve listeyi kaldırdım.
-o halde EXO'dan başlayalım.
Suho:şarkılarını yazdığın uğurlu kalemini istiyorum.Suho kaşlarını çattı.
Suho
-o olmadan şarkı yazamam ama!Sırıttım.
-sen her türlü yazarsın merak etme. Sende o yeteneği görüyorum ben.
Chanyeol:bana vermediğin siyah t-shirtin.
D.O:kırmızı beren
Sehun:şu kimseyi yanına bile yaklaştırmadığın kulaklıkların.
Baekhyun:geçen gün kolunda gördüğüm siyah deri bileklik.
Kai:canım senden de boynundaki kolyeyi istiyorum.
Kai başını iki yana salladı.
Kai
-bu kolyeyi veremem Elif. Bu kolye anneme ait.Dedi ve tişörtünün dışına çıkmış olan kolyeyi içine soktu. Başımı salladım ve gülümsedim.
-o zaman sana ayrıcalık yapıyorum. Senden bir kutu pizza istiyorum çünkü şu an acayip açım.
Hepsi somutarak bana bakıyordu. Omuz silktim ve Red Velvet'e döndüm.
-kendi grubumdan devam edelim o zaman.
İrene:senden yeşil üzerinde metal baskısı olan deri montunu istiyorum. İtiraz etmeden söyleyeyim vermek zorundasın.
Seulgi:senden deri botlarını istiyorum.
Wendy:senden siyah güneş gözlüklerini istiyorum.
Yeri:sendende boynundaki kolyeyi istiyorum.
Joy:ımmm... Sendende bir elbise istiyorum. İstediğini ver.
Gülümseyerek BTS'e döndüm.
-liderimizden başlayalım.
Rapmonster:bullet proof klibinde taktığın ve hala sakladığın gözlüğünü istiyorum.
Jın:evet sen en büyükleri olduğun için sana daha da acımasız olacağım. Yatağının başından hiç ayırmadığın super mario oyuncağını istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Başı Türklerle Dertte
FanficHayran kurgu #1 Exo #2 RedVelvet #2 Kai #1 Kore #1 Adam bugün ihaneti tattı. Kadın adamın zalim sözleri karşısında kırgınlıkla tanıştı. Adam bir daha kimseye güvenemeyeceğini anladı. Kadın ise gelmemek üzere gitmeyi seçti. Kerem ile Aslı misali k...