Hangi Otel ?

7K 225 32
                                    

Acaba hangi otel? Bu mu? Yoksa başka bir otel mi? Bilmiyorum, hem uygun hem de mükemmel bir otel bulabilecek miyiz acaba?

Yanlış anlaşılmasın, Beren'in de benim ailem de varlıklıydık. Ama kendi biriktirdiğimiz paralarımızla gitmek istemiştik bu sefer. Okulun başlarından beri azar azar biriktiriyorduk. Ve sonunda o gün gelmişti.

Ama bana sorarsanız yine yaptığımız bu şey saçmaydı. Nereden giriştik ki bu işe.

Yaz tatili başlayalı neredeyse 1 hafta oldu ama biz hala Beren ile bir tane uygun otel bulamadık. Size Beren'i tanıtayım. Insanların kanka dediği türden. Pek vıcık olmasak da hep destekciyiz birbirimize.

Ama madem böyle bir işe giriştik. O zaman ben de en iyisini bulurum.

Beren'i aradım ve konuşmaya başladım.

"Beren, madem unutulmaz olacak. O zaman normal bir otele gitmeyelim. Küçüklüğümüzden beri istediğimiz 'Korku Otel'lerinden birine gidelim. Ne dersin?"

"Tabiki de evet derim,"demesiyle Korku Otellerini araştırmaya başladım. Bu Korku Otelleri aynı Korku Evleri gibiydi. Ama sadece yatılı kalınıyordu. Otel ile Korku Evi'nin birleşmesi gibi bir şey.

..
İşte korku otelinin önündeydik. Tüm korkunçluğuyla bize bakıyordu.

....

Daha sonra tekrar düzenlenecektir.

Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin