Bu gün okulun 2. günü. Ve bana bir kız bulaştı. Şimdi onu dövsem mii , yoksa dövsem mi diye düşünüyorum. Bence döveyim. Önceden de söylediğim gibi dövsem "DÖVERİM". Hele hele kızdım mı ... Asla sinirime engel de olamam , kırar dökerim her şeyi. Gittim bir yumruk attım. Herkes bize bakıyor tabii. Karizma tavan . Buğra geldi yanıma. "Tutma lan benii!!!" Neyse en sonunda ayrıldık. Kızın gözü burnu dağılmış. Hala "Sin giriciksin. Gistiriciğim sini" diyor. Gerizekalı. Neyse bu gün de böyle geçti. Okul çıkışı alışverişe gittim. Daha doğrusu Buğra ile gittik. Bırakmadı beni. Birisini gördüm. Yılan dövm... BARAN ! Annesi yaralandığından sonra bir daha görmemiştim onu. Yanına gittim. Kaçmadı. Buğra falan bir kafeye gittik. Konuştuk. Özür dileyip duruyor. Yaptıkları için pişman. Ben affettim onu. Ama Beren ... Bence Beren de affetmeli. Ama bu sıralar olmaz . Berk okul açılacağı için gitti ve Beren bu yüzden barut gibi. Okula da gelmiyor 2 gündür.
♡~*~*~*~*~*~*~♡
Hafta sonu geldi bile. Ve bizzz , lunaparka gideceğiz. ( Buğra ile. ) Beren gelmeyecekmiş.
♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡
Lunaparktayızzz... Tabikisi de ilk olarak meşhurr dönme dolaba bindik. Çocuk gibiydim haa. Atlı karınca falan ... Çok eğlendim bu gün de. Böyylee büyük salıncak var ya . Heh ona da ard arda 2 kere bindim. Son bir kere daha dönme dolaba binmiştik ki ... Tamm yukarıda kaldık.😦 Benim yükseklik korkum yok ama midem bulanmaya başladı. Ayy çok kötü old......
*!*!*!*!*!*
Yine benden. Uff işte Buğra'dan ;
Yine bayıldı. Bayılmak galiba artık onun için yaşam felsefesi. Neyse yanına gittim. Sokuldum iyice yanına. Ben de uyuyup kalmışım. Şu anda evdeyiz. Uyuyor olmam lazım , ama ben terastayım. Burayı çok sevdim.
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
Ya bu aralar yazıyorum yazıyorum bölümler uzamıyor. Kısa kısa oluyor. Ama iyi bir , hatta müthiş , haberim varr. 1000'e yaklaşıyoruzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Oteli
Mystère / ThrillerGerçekten, gerçekten sakin bir hayatınız varken bir anda yıllarca yüzüne baktığınız biri ağabeyiniz çıkıyor. * Mutlu ve aşıkken, çocukluk aşkınız büyüyüp giderken aşkınız ikiziniz çıkıyor. * Mutlu musunuz? Evet. * İki genç kızın hayatı bir otele rez...