...... bir tablo ve maske gördüm. Bu maskeyi daha önceden görmüştüm. Evet evet hatırlıyorum. Okulun kapanmasına yakın olan maskeli baloda görmüştüm. Ama o adamın yüzünü hiç görmemiştim maskesini hiç çıkarmamıştı. Ama bir saniyeee, yılan dövmesi vardı. Aaa eveet! Ağzım açık kalmıştı. Bu çocuk 11/B deki Barandı. İnanamıyorum ya bu Baran mı?
Emin olmam gerekiyordu. Hemen Beren'i aramaya başladım. Bir ses geliyordu. Sanırım koridordan geliyordu. Hemen koridora çıkıp sonuna doğru ilerledim. Dolaptan geliyordu bu ses. Korkarak dolabı açtığımda, bir de ne göreyim! Beren elleri ve ayakları bağlı bir şekilde dolapta duruyordu! Ağzı da bantlıydıı! Zar zor konuşuyordu. Bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu sanki. Biraz dinlediğimde kalp atışlarım yine hızlandı.Beren;
-.....okulda ...... gördüm onu .....11 .....'ye gidiyor galiba. Adı...,adını unuttum. Şeydi galiba ...?...-Baran mı?
-......Evet-Tamam yorma kendini.
Baran'a yani Baran benzeri cansız varlığa ( kızınca hep böyle derim ) (orjinali : arkadaşım olmayan terliksi hayvan benzeri cansız varlık olan BARAN , nıkta! ) Beren'i alıp odaya götürdüm. Biraz uyudu. Ben de telefonuma baktım biraz. Şimdi taşlar yerine oturuyordu. Önemsiz geldi diye bahsetmemiştim ama bize yapılan bu oyun planlıydı. Ben Berenlere giderken beni götüren takside de yılan dövmeli bir adam vardı. Arabayı o kullanıyordu. Olamaz hain hep içimizdeydi.Bizi otogara götüren de Beren'i kaçıran da, pencereden atlayan da O'ydu. Barandı! Hatta maskeli baloda arkadaşlarımdan birisiyle dans etmişti. Onu hemen aramalıydım.Adı Çağlaydı. Aradım. Açmadı. Bu arada Beren de uyandı. Beren ve Baran'ın isimleri benziyordu. Ve Baran hep Beren'in peşindeydi. Neyse çıkar yakında kokusu. Bu otelde 2 haftayı geride bırakmıştık. Ve başımıza gelmeyen kalmamıştı!Aklıma bir şey daha geldi! Çağla güzel sanatlar okuyordu ve tablo yapıyordu. Bu tabloyu sergide görmüştüm. Paremesyum senii! Ama otel ile ne alakası vardı? Otel Baran'ın mıydı? Offf , beynim yanmaya başladı. Her şey çok karışıktı. Çoğu şey yerine otursa da.Beren bana anlamsız gözlerle bakıyordu. Ona anladığım kadarıyla her şeyi anlattım. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Oteli dolaşmaya karar verdik.
Tam dolanıyorduk ki bir odaya rastladık. Odada fotoğraflar vardı. Çoğu karaltılıydı. Ama Berenlerin sokağına benziyordu. Günlük bulduk bir tane. Biraz okuduğumda ise Beren'e olan nefretini kusmuştu birisi.
Altında imza ; BARAN ŞEKERCİ
Beren'in de fotoğrafları vardı.Baran'ın soyadı Şekerci'ydi. Sen benim annemi elimden aldın falan diyordu. Ama kime acaba Beren'e mi? Şu an beynim çok kötü. Gece yarısı olmuştu. Odamıza gidip uyuduk.
**************
Nasıl gidiyor lütfen mesaj atın , bu arada 116 olmuşuz . Çok teşekkür ederimm.
Bölümler düzenlemeye alınmıştır.
Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Oteli
Mystery / ThrillerGerçekten, gerçekten sakin bir hayatınız varken bir anda yıllarca yüzüne baktığınız biri ağabeyiniz çıkıyor. * Mutlu ve aşıkken, çocukluk aşkınız büyüyüp giderken aşkınız ikiziniz çıkıyor. * Mutlu musunuz? Evet. * İki genç kızın hayatı bir otele rez...