Fotoğraftaki Gamze.
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
Buğra'dan ;
Sonra bir gürültü koptu. Kapı gıcırdıyordu. Ece bana yapışmıştı resmen. Hemen telefonuma sarıldım ve ışığı açtım. Telefonun ışığıyla idare ediyordum. Biri var gibiydi ama tam göremiyordum. Hırsız mıydı ?
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
10 dk sonra ;
Baranmış. Bıçağı yiyodu başına. Meyve kestik canım... Artık Beren ile barışmak istiyormuş. Onu aramış ama açmamış. Sonra da bizim yanımıza gelmiş. Biz de işte... Yani olay böyle. Konuştuk uzun uzun. Biz de Berk için hafta sonu yanına gidecektik. İçimiz rahat oldu işte. Beren ' i aradık. Buraya geldi. İlk biraz mızmızlandı , sonra affetti.
^*^*^*^*^*^*^
Ece'den;Haftaa sonuu :
Gidiyorduk. Beren çok mutluydu. Ben üzerime kot bir şort , gri bir bluz ve altıma da topuklu(kalın tabanlı) converse giymiştim. Beren de öyleydi. Rahat bişiler giymişti. Sonunda vardık. Berk hem şaşırdı hem de sevindi. Uzun süreden sonra Beren'i ve bizleri görmek... Heyy ! Bir dakika ... O arkadaki kız kimdi ? Beren de farketmişti ve hemen gözleri doldu.
-Amaa...
-Beren açıklayabilirim. O benim...Beren bir tokat yapıştırdı ki abooow ! Lan bu kız nasıl bu kadar şiddetli tokat atmıştı ?!?!? Berk zaten uçtu resmen duvara yapıştı. (Duvar yan tarafta.)
-Kardeşim lan kardeşimmm...Acıyla inliyordu. İyi olsun! Hıh! Buğra zaten olayların nasıl geliştiğini anlamamış , garip garip bakıyordu.
-Kardeşin miii?!?!?Dedi Beren utanarak.
-Pardon ya ben şey...
-Ahhh. Sana trip atardım ama olsun. Ben seni seviyorum.Neyse kardeşinin adı Gamze'ymiş. Böyle turuncumsu saçları var. Omzunun biraz altında. Çok tatlı. Ama Buğra'yı görür görmez hemen yanımıza geldi. Hey ! Daha çok küçüktü o kız. Yani bizden... Daha sonra içeri geçtik. Artık kardeşiyle beraber yaşayacakmış Berk...
%♡%♡%♡%♡%♡%♡%♡%
Bazı oy veren canımsı okuyucular var ya onları çok seviyorum. Bazıları onların sayesinde okuyuyor ve onlardan faydalanıyor. Peki ya biz onları seviyor muyuz ? Tabii ki ..........
Siz devam ettirin.
----
Lütfen oy verin. Bölümler illaha söylediğim gibi gelecek. Ama siz oy vermezseniz bu kitabın sonu olabilir. O kadar kolay değil ama oy gelince ben seviniyorum. Halimle içim sevgi doluyken daha....aaa fazla yazıyorum. Beğendiyseniz neden oy vermiyorsunuz ki ?
Cuma gibi falan yazarım ama +4 oy gelirse ya bugün ya da yarın (bence bu gün) yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Oteli
Mystery / ThrillerGerçekten, gerçekten sakin bir hayatınız varken bir anda yıllarca yüzüne baktığınız biri ağabeyiniz çıkıyor. * Mutlu ve aşıkken, çocukluk aşkınız büyüyüp giderken aşkınız ikiziniz çıkıyor. * Mutlu musunuz? Evet. * İki genç kızın hayatı bir otele rez...