☆☆☆

865 79 9
                                    

Multimedyadaki Berke.

* * * * * *

Uyandım. Herkes kahvaltıdaydı ve daha kötüsü kimse beni kaldırmamıştı. Süsecek gibi bakarak kahvaltıya indim. Herkese 'gösterecem size' der gibi bir bakış attım. Kahvaltıdan sonra herkesle vedalaştık. Çünkü artık geri gidecektik. Berke de bizimle gelecekti. Annesi ve babasını görmek istemiyormuş. Vedalaştık ve arabaya bindik. Gidiyorduk.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Eve vardık. Yorulmuşum haa... Güzell bir uyku çektim. Anneme de Berke'yi anlattık. Düşüncelidir. "Tamam" dedi. Ayrı misafir odasında kalacaktı. Orada sadece akrabalar kalıyordu. Onlar da 40 yılda 1. Hazırladık hemen. O gün başka noldu bilmiyorum. Ben uyuduğum için yine. Sahi bana her şeyi anlattı Buğra. Berke'yi yani. Bu gün de okula gidemedik zaten. Efkarlıyımm... Sjsjsj
Berke bizim okula gelecekti ve bizim sınıfta olabilirdi. Kesin bizi bulur. Yarın hallederiz işlemleri falan.

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Yarından ;

Ders işliyorduk. Öğretmen bir anda bizim sıraya. Döndü. "Sessiz olun bakayım! Ders işliyoruz burda. Bana da ne yapmam gerekeceğini söylemeyin! Siz giderken biz dönüyorduk." Dedi. Benim aklıma son cümle takılmıştı. "Öğretmenim, madem ki döneceğiz neden gidiyoruz o zaman?" Dedim.

-Kızım dalga mı geçiyorsun?

-Hayır. Ben ciddiyim.

Sınıfı gülüşmeler ve ıslık sesleri doldurmuştu. Öğretmen de bu zekam karşısında bir şey demeyince zaferle yerime oturdum.

-Ben sana otur dedim mi?

-Ama kalkın da dememiştiniz.

-Sana izin verdim mi?

-Ben izin de almadım.

-Sana konuş dedim mi?

-Demenize gerek yok. Bu da benim hakkım. Ayrıca görüş ve düşüncelerimi özgürce ifade edebilirim.

-Bana karşı mı geliyorsun?

-Aslına bakılırsa ... Hayır. Size cevap veriyorum. Yani sorduğunuz sorulara.

Öğretmen başını tuttu. Sonra fenalaştı ve bayıldı... Okula polisler geldi. Ben hapse mi gircem? Ama ben reşit bile değilim!

-Eceee! Ece, uyansana dersteyiz!

Uyandım. Ne oluyordu be? N- Nasıl yani? Hepsi rüya mıydı? Aslında rahatladım. Ve öğretmene döndüm.

-Özür dilerim öğretmenim. Biraz rahatsızım da.

Uykum vardı. Aslında o kadar uyudum ama...

-İstersen evine gidebilirsin.

-Peki öğretmenim.
Deyip sınıftan çıktım. Eve doğru dalgın dalgın yürüyordum. Eve vardım ve kendimi yatağa attım. Başım çatlıyordu.

#♡~#♡~#♡~#♡~#

Teşekkürler. 1,15 Bin olmuşuz. Ama genellikle oy veren AleynaYalg , Bengisu3216 ve Zeynepirem123456789 'e teşekkür ederim. Ayrı ayrı.

Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin