Uyandım. Acaba yeni otele mi çıksak diye düşünüyordum. Annemin gönderdiği paraları alıp çıkabilirdim. Sahi,onlar daha bankada. Ama burada kalıp korkularımla yüzleşmeli miydim? Çünkü her gün yeni bir şey öğreniyoruz. Gizem dolu bu otelin arkasında ne vardı acaba? Neden hep Beren'i kaçırıyorlardı? Neyse Beren'e baktım. Uyuyordu. Öğlen oluyordu neredeyse. Uyandırdım. Yeni otel bakmaya gittik. Bu ıssız sokağın arkasında çok canlı bir şehir hayatı varmış. Dışarı çıkmadığımızdan farketmemişim. Neyse, ben önde Beren arkada yürüyorduk. Beren'i her kontrol etmek için baktığımda arkasında saklanmaya çalışan bir karaltı görüyordum. Yalnız hiçbir otel boş değildi. Tam tatil dönemi olduğu için galiba. Biraz kafamız dağılır diye denize yüzmeye gittik. Ayy bir rahatladımm, bir rahatladımm. Beren de yüzüyordu. Biz küçükken aynı yüzme kursuna gitmiştik. O yüzden yüzmeyi iyi biliyoruz. Ben biraz kıyıya çıktım. Güneşleniyordum. Beren birden suda batıp çıkmaya başladı. Hemen koştum. Arkamdan su sesi ile beraber bir kişi geliyordu. Elini Beren'e uzattı. Beraber çıkardık. O, Beren'i çıkardığımız gibi koştu. Ama görmüştüm. Yılan dövmeli çocuk! Acımış mıydı acaba? Neden böyle bir şey yapsın ki? O, Beren'in böbreğini aldı. Ölmesini neden istemedi? Bilmiyoruum! Neyse, herkes başımıza toplanmıştı. Sağlık ekipleri falan geldi. Sonra hepsi dağıldı. Onlara da iyi oldu hem. Korku dolu anlar geçirdiler. Ama öyle.
Daha sonra çarşılarda falan dolanıp otele geldik. Ben önden gidiyordum. Kapıyı açtım. İçeri geçtim."Aman Tanrım" dedim. Yerde kan izleri vardı. Sürüklenerek bir yere götürülmüştü. Her kimse O şahıs. Kan izlerini takip ettim.
Burada bitiyordu. Otelde şu an kimse yoktu. Bildiğimiz kadarıyla kimse...
Ama bir not vardı. Notta şöyle yazıyordu:
"Arkadaşın benim annemi aldı elimden. Sen hala anlayamadın. İsimlerimiz neden bu kadar benziyor sandın?" Beren ile Baran kardeş miydi? Bir yandan Beren'e yapmadığı şey kalmamıştı. Ama bir yandan da bugün hayatını kurtarmıştı. Ya acı çektirmek istiyordu ona; ya da içinde bir yerlerde ufak bir sevgi kırıntısı vardı hala. Taşlar iyice yerine oturmaya başlamıştı.
***************Bölümler düzenlemeye alınmıştır.
Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Oteli
Mystery / ThrillerGerçekten, gerçekten sakin bir hayatınız varken bir anda yıllarca yüzüne baktığınız biri ağabeyiniz çıkıyor. * Mutlu ve aşıkken, çocukluk aşkınız büyüyüp giderken aşkınız ikiziniz çıkıyor. * Mutlu musunuz? Evet. * İki genç kızın hayatı bir otele rez...