Öylesine Bir Bölüm

1.6K 107 6
                                    

Uyandık. Sonra bişiler yedik. Otelin yemek yeme yeri vardı tabii ki. Para ödedik lan biz ona! Öyle... Dışarı çıktık. Dolaştık biraz sinemaya gittik. Berk'i gördük tekrar. Beren tutulmuştu buna. Ama yakışıklıydı biraz. Ben yıllardır birisini sevmedim. Çünkü kalbimde hep O vardı.(Berk değil.) Neyse Beren hemen bunun yanına gitti tabii. Ben onlardan ayrıldım. Yolda birisine çarptım. Barandı bu. Ve tahmin ettiğim kadarıyla Çağla ile konuşuyordu. Dinleyemedim tabii ki, kaçtı. Korkak! Herkes bana bakmıştı. Neyy! Ben sesli mi düşünmüştüm? Nolamazzz. Asdfghjlş. Sadece "Nasıl yaoayım Çağla?" dediğini duymuştum.

Neyse otel kılıklıya gittim tekrar. Baran ile Beren'in kardeş olma ihtimali geliyordu aklıma. Anneleri aynıydı. Belki babaları... Ağğh bilmiyorumm.Bilmiyorumm. Aklıma bir şey geldii. Çağla... Çağla'nın soyadı da "Şekerci" idi. Baran - Beren - Çağla
Şeytan üçgenine dönmüştü işler. Çok karışıktı. Çağla ile Baran akraba mıydı? Olabilir. Ama aklıma bişi daha geldi. Bu otele başka birisi gelmiş miydi? Otele internetten bakmıştık. Ve sadece biz görüp gelmiş olamazdık. Acaba nasıldı? Nasıl oldu bu olaylar? Baran belki -bence- korkaktı ama akıllıydı. Ya da arkasında birisi vardı. Kalın birisi. Bu ne ya böyle? Bir kaç haftada düştüğümüz hallere bak. Ne diye açıyon ki eski defterleri. Hayır çık karşılarına yüzleş. Annenle -Beren'in annesiyle- konuş. Dimi yani? Derken ağzıma bir el geldi. Bana bir şey kokla...
****************

En ince ve hoş sesimi ayarlayaraktan konuşmaya başladım.
-Öhöm, ehemm. Bay beni kaçıranadam beyy? Bir bakabilir misiniz acabaa?

Beni gebertmesini istemem. Kibarlık mallığı gerektirir.

-Ne vağağğar?

İşte bunu beklemiyordum. O da benimle dalga geçiyordu.

-Lan bi gel bay benikaçıranadam bey.

*
Bölümler düzenlemeye alınmıştır.
Xx

Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin