-Musallat-

1.1K 88 1
                                    

Bu arada hepinize de teşekkür ediyorum. Lütfen arkadaş çevrenize de yayın bu kitabı...

*

Otele gelmiştik. Her zamanki gibi kimse yoktu.

Birden bire bir şeyler düşmeye başladı. Korkmuştum. Çünkü her zaman olduğu gibi bir ayak izi, bir kan damlası, daha da korkuncu bir insan yoktu evde. Lambalar açılıp kapandı. Kapılar, pencereler...

Gece saat 12'ydi. Aynaya baktım. Arkamda korkunç bir yüz vardı. Hayal gücümün bir oyunudur diye düşündüm. Arkamı döndüğümde kimse yoktu. Beren'e ve Berk'e baktım. Onlar da benim gibiydi. Gözlerimi kapadım. Açtığımda oda yine aynı duruyordu. Artık depremsi sallanış ve yere düşen cisimler durmuştu. Korkuyordum. Hemen Berenlerin yanına gittim. Bu gece ben burada kalamazdım. Beren de öyle. Acaba Baran bizi lanetlendirmiş miydi? Beklerdim yani.

Berk'in evinde kalacaktık bu gece. Oraya gittik. Kapıda bir not vardı. Hemen aldım. "Korktunuz mu gerçekten? Bu kadar korkak olduğunuzu bilmiyordum. Yazııık. Ama burada bitmedi. Sen Beren! Göreceksin..." yazıyordu notta. Beren de okudu. Bir kaç gün daha Berk'in evinde kalacağız gibi görünüyordu. Bu sefer beni korkutmayı başardı. Küçüklüğümden beri hep korkardım zaten öyle şeylerden. Gerçek olacağını bilmezdim hiç... Belki de değildi.

*

Biliyorum kısa oldu . Aklıma pek bir şey gelmedi. Bu arada ilk okul numarama ulaşmışız.-471-💜💛💚💙❤💝💟💞💓💗💕👍🎀🌸🌹

Bölümler düzenlemeye alınmıştır.
Xx

Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin