Ece'den ;
1 hafta sonra ;
Her şey normale dönmüştü. Yani bence. Artık sadece arkadaşız. Sadece. O konuları da kapattık. Bence ortada kapanan hiçbir şey yok. Neyse. Okul haftaya gezi düzenliyormuş. Nereye mii? Ayvalık'a. Buradan birazcıcık uzak. Olsun Beren ile gideceğiz. Guzucum benim ismimi de habersiz yazdırmış. Sağolsun. Düşünceli guzucum. Ben daha izin almadan... Haftaya cuma oradayız. Şeytan sofrası, Cunda Adası, tekne turu vb.
Aslında gitmek istemiyordum pek ama annem istiyorsan gidebilirsin deyince ben de gideyim dedim. Ne kaybedeceğim ki?♡%♡%♡%♡%♡%♡%♡
1 hafta sonra ;
Gidiyoruz. Şu an otobüsteyiz. Ben mavi Nike ayakkabımı, dizleri yırtık kotumu, üstüne de su yeşili tişörtümü giydim.(Multimedyada)
Saçlarımı salık bıraktım ve elime büyükçe bir çanta aldım. Gözlüğü de unutmamak gerek. Şu an otobüsteyiz ve saat 6. Çok uykum var. Ama uyur muyum bilmiyorum.*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Geldikk. Ben tabii ki uyumuşum. İlk olarak kahvaltı. Şu an çok güzel bir yerde, deniz kıyısında kahvaltı ediyoruz. Buğra ile Berke de bizimle. Onlar karşı masadalar. Neyse şu an tekneye biniyoruz. Her şey güzel gidiyor. Heyy! Birisi suya atladı. Olamaz boğulacak! Amaaan bana ne. Atlamasaydı. Aman kurtardılar zaten şimdi. Yaw sen ne atlıyon? Biz burda eğlenmeye çalışalım. Ben de Beren olanlara bakarken habersizce aşağı kata indim. Ayaklarımı suya sokuyordum kii... Onu gördüm. O da oradaydı. Berke yani. Tabii ben hemen yukarı çıktım. Beni gördü ama tepki vermedi. Nedense bu benim canımı acıtmıştı.
《》《》《》《》《》《》《》
Geceye doğru ;
Eve dönecektik. Ama otobüsler yok. Gelmiyor bir türlü. Yarım saattir bekliyoruz. Sizin yapacağınız işe.
...
Naberişkolarr??? Ben de Ayvalık'a gideceğim. Ayvalık'a selamlar... Bu arada yinee bütüün bölümlere oy veren canımsı okuyucum berilselak250 'ye teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Oteli
Mystery / ThrillerGerçekten, gerçekten sakin bir hayatınız varken bir anda yıllarca yüzüne baktığınız biri ağabeyiniz çıkıyor. * Mutlu ve aşıkken, çocukluk aşkınız büyüyüp giderken aşkınız ikiziniz çıkıyor. * Mutlu musunuz? Evet. * İki genç kızın hayatı bir otele rez...