SİYAH KAPÜŞONLU ADAM

2.3K 131 7
                                    

Bu bölüm bana ilk yorumu atan Bayanbilge_ 'ye gelsin.

**********

Bir çığlık sesi duyuldu. Bu kalın bir adam sesiydi. Beren kendini hemen bir koltuğa attı. Yüzünden aşağıya doğru akan resmen ecel terlerini görebiliyordum. Sonra kapı aniden açıldı. Ben kapının arkasındaydım. Öküz burnumu acıtmıştı. Odaya ilk girince doğal olaraktan Beren'i gördü. Beren zaten hareket bile edemiyordu. Sonra Beren'i kucakladığı gibi dışarıya taşıdı. Ben o an donup kalmıştım. Hiçbir şey yapamıyordum. Bir kaç saniye sonra kendime gelince arkalarından koşmaya başladım. Biraz yaklaşınca durdum. O an yine donmuştum. Bu adam o adamdı. Yılan dövmeli adam... Peki ya o veya onlar bizden ne istiyordu? Onun peşine tekrar düştüm. Beren ona vuruyordu. Ama adam o güçlü vücudunda bu acıyı hissetmiyordu bile belli ki. Beren'in ailesine haber vermemem gerekiyordu. Peki ya polis? Acaba polisi bu işe karıştırmalı mıydım ? Bence hayır. İş fazla büyümüştü. Tuhaf bir yere gelmiştik. Burası kan ile doluydu. Olamazz!Organ mafyaları. Kesin onlardı. Yoksa kim bize musallat olabilirdi ki? Evet. Doktor kılıklı insan geldi. Ben Beren'in yanına gitmemeliydim. Yoksa beni de Beren'in durumuna düşürürlerdi. İkimiz de ölürdük. Ama ben Beren'i kurtarabilirdim. İnanmazsınız ama ameliyatın bitmesini bekledim. Gözümden yaşlar akıyordu. Hissediyordum. Ameliyat bittiği gibi oradan uzaklaşmışlardı. Ben hemen 112'yi aradım. Ama adresi bilmiyordum. Dışarı çıktım. Tabela vardı. Sümbül sokak ......
Beren'in yanına gittim. Bir de Beren'in üzerinde not vardı.Benim takip ettiğimi anlamış olmalılar ki notta şöyle yazıyordu "Arkadaşının ölmesini istemiyorsan polise haber verme! " Offf , ne yapacaktım şimdi ? Polis kesin gelirdi. Çünkü sonuçta organ mafyalığı karışıyordu işin içine. Ama aklıma bir şey geldi. Annem para göndermişti. Onu tamamen unutmuştum. Artık evimize geri dönebilirdik. Ben bunları düşünürken ambulans sesleri gelmeye başladı. Sonunda gelmişlerdi. Hemen Beren'i hastaneye kaldırdılar .

************

1 hafta sonra;

Beren'in böbreğini almışlar neyse ki nakil yapıldı. Aslında öyle de yaşayabilirdi. Biz artık çıkmaya hazırlanıyorduk. Ben önden gidiyordum. Bir anda yere yığıldım. Etrafta kimsenin olmadığını hatırlıyorum. Gözlerimi açtığımda yine o oteldeydim . Niye hep buraya geliyordum? Bir şeyler gelmeye başladı aklıma. Ben yere yığılınca beni birisi kucaklamıştı. Yine o sinsi yılanı görmüştüm kolunda... Yanımda Beren yoktu. Duvarlara göz gezdirdiğimde ise çoook korkunç bir ...
**********
Bölümler her hafta sonu cumartesi veya pazar gelecek. Ben size kıyamamm. O yüzden ennn azzz 2 bölüm yazacağım.

Bölümler düzenlemeye alınmıştır.
Xx

Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin