AleynaYalg bu bölüm sana gelsiin. Bu bölümü onun için yazıyorumm. Bu arada Demet Akalın'ın evli mutlu çocuklu şarkısını bulamadım ben de bunu koydum.
😙
****************
Sonunda eve varmıştık. Yorgundum. Kaç saatlik yol tabii. Eve girer girmez kan izlerini görmüştüm. Korktum . Fazlasıyla... "ANNEE!!!" . Ağlıyordum. İçim parçalanmıştı. Ya anneme bir şey olduysa! Bir yandan Buğra'yı arıyordum. Yan apartmanda oturuyordu. Annem de severdi onu. "Geliyorum" dedi ve kapattı. Kapı zaten açıktı. Girebilirdi yani. Salona doğru ilerliyordum. Yerde bıçak vardı. Olamazz!!! Arkamdan Buğra gelmişti. Beraber ilerliyorduk. Aynur teyzee ! (Beren'in annesi). Yerde yatıyordu. Baran da paniklemiş bir şekilde kaskatı kesilmişti. Kaçmadı ama. Olayın şokunda olsa gerek. Ama bizden çabuk nasıl gelmişti ? Aklım almıyordu. Aynur teyzenin yanına koşarak gittim. Buğra 112'yi aradı. Ve sonra yanıma koştu. Annem , annem iyiydi ama korktuğu için oturduğu koltuğa sinmişti.Aynur teyzenin yarası kalbine pek yakın değildi çok şükür.
****************
Hastaneden ;
Beren bir köşede ağlıyor. Annem başka bir odada seruma bağlı. Buğra bir köşeye sinmiş bir durumda. Ben Beren ile ilgileniyorum. Baran ise tepkisiz duruyordu. Beren ayağa kalktı.
-Sen yaptın ! Biliyorum. Sen katilsin.Baran sessiz kaldı.Ben insanları ne olursa olsun yargılamam. Belki de yapmadı . Ne biliyoruz. Yanlış zamanda yanlış yerde bulunmuştu belki de . Tek suçu buydu. Ve bizim de organ mafyalığı dışında canımıza kastetmemişti. Ben bunları düşünürken doktor çıktı.
-Geçmiş olsun. Ameliyat son derece başarılıydı. Bir kaç gün sonra taburcu edebiliriz. Şu an yoğun bakımda.Beren yanına girmek istediğini söyledi. Ve girdi de. Baran hala duruyordu. Sadece duruyor...
Ona dikkatlice bakıyordum. Gözünden bir damla yaş geldi. O iyi birisiydi. Söylediğim gibi , şartlar...
*****************
Birkaç gün sonra ;
Baran yapmamış. Her şeyi anlattı. Konuşmak için evin önünde bekliyormuş. Bulamayınca da bizim eve gitmiş. Sonra manzara... Daha sonra da biz geldik zaten. Ayy nasıl korkmuştum ama yaa. Anne kaybı korkusu çok kötü. Anlatamam! Beren olanları bir de Baran'dan duyunca yumuşadı tabii. Yalan gibi durmuyordu hani. Ben inandım şahsen. Neyse bir ay sonra falan okul açılacaktı. Şimdiden dertliyim. Okulda notlarım çok iyi ama kim okulu tatile tercih eder ki ? Bu delilik dostuumm. Yabancı filmlerdeki gibi oldu. Buğra ile konuşuyorduk bu arada. Aramız daha iyi olmuştu bu tatil sonucu. Yolculuktan sonradan beri şarkıyla anlaşıyorduk.
Ona yazmak istediğim ;
Biri bana gelsin. O da sensin, beni kırmış olsan da. İkimiz de aşık. Bir tek farkla . Benimki senden biraz fazla...Ona yazdığım;
Arkası gelmez dertleriiimiin , bıktım illallah. Biri biiiterkenn öbürü de başlar , vermesinnn Allah...Bu olaylardan sonra bence mantıklı. Asddgjdj
Bir kaç gün daha bu şekilde geçti...
Taa kii... Doğum günüme kadar... Bazı salaklar kutlamıyor. Kutladı tabii ki. Kesin seviyo beni ... Yani bence . İnşallah...******************
Bu kızı hiç şanssızlıklar bırakır mıı??? Ahh tabii ki HAYIR !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Oteli
Mystery / ThrillerGerçekten, gerçekten sakin bir hayatınız varken bir anda yıllarca yüzüne baktığınız biri ağabeyiniz çıkıyor. * Mutlu ve aşıkken, çocukluk aşkınız büyüyüp giderken aşkınız ikiziniz çıkıyor. * Mutlu musunuz? Evet. * İki genç kızın hayatı bir otele rez...