Korkunç Bir Gece

3.1K 154 6
                                    

Yine kapı "Gıcıııırt" diye açıldı. İçeri baktım. Hiç bir şey görünmüyordu. Beren'e baktım. Bana tırsak tırsak bakıyordu. Biliyorum annemin gelmesi biraz saçma oldu. Ama ben annemi haberdar etmeden duramam. Annem de çözüm yolu üretti. Böyle düşünelim.
Ben; dövmeyi çok seven, bir o kadar da dövemeyen, ama dövdüm mü dövebileceğim, kitaplardaki karakterlere aşık olup, kitabı bir kaç ay ya da hafta ailem bilip sonra etkisinden kurtulan bir kızım. Bana kimse sataşamaz! İç ses tamam sus yaa. Ne alaka, coştun. Tamam içeride birisi varsa döveriz sıkıntı yapma!
"Ece!"
"Eceee!"
"Ay pardon dalmışım. Efendim."
"Girecek misin artık?"

Sıkıyosa sen gir!

"Ta -tamam , tamam giriyorum."

İçeri girdim. İçeri adım attığımda gözüme ilk takılan şey tozlu, büyük ve ihtişamlı merdivenler oldu. Beren lambayı yakmak için yakılacak yeri arıyordu. Ben telefon ışığıyla idare ettim. Tam merdiven basamağına basmıştım ki, telefon titredi. Annem arıyordu.
"Alo anne."
"Kızım sadece bir kaç metre ilerleyebildik. Sabaha kalır diyorlar. Diğer geri dönüş şeridi açık."
"Anladım tamam anne. Görüşürüz."
"Görüşürüüz."

Her durumda neşeli. Babamla boşandığından beri böyle...

Off, olamaz yine telefon çalıyor.
"Anne?"

Sesi ağlamaklı geliyordu.

"Kızım ben gelemeyeceğim. Diğer şeritten geri döneceğim. Nasıl yapacaksam. Anneannen hastaneye kaldırılmış. Nedenini bilmiyorum. Ben size para gönderirim. Üzgünüm."

"Aaa, peki anne."

Olamaz! Burada kalacağımız yetmiyormuş gibi anneannem hastaneye kaldırılmıştı.

Gerçekten şu an çok kötüyüm. Kalp atışlarım hızlandı. Saniyede 826306170 kere atıyor. Yani bence.
Aslında kalbimi hissetmiyorum.

Beren lambayı yaktı. Yukarı çıkıyorduk. Nedense biz buraya geldiğimizden beri olaylar bizi hep buraya yönlendiriyordu. Bu otele! Belki de yüzleşmemiz gereken bir şey vardı. Neyse, merdivenlerden çıkıyordum ki ayağım birden merdiven basamağının içine girdi. Ahhh harika! Bir bu eksikti zaten. Kendim çıkarmaya çalıştım. Olmuyor. Beren de yardım ediyordu.

Benim iç ses hiç durar mı? Asla! Bu karanlıkta merdivenin içinde çürümüş böcekler, fareler, belki de yılanlar bile olabilir. Ya ayağımı yerlerse. Böyle kediler falan, kedilerin içinde fareler.. ÖRÜMCEK!
Tamam ya olmaz öyle şey, derken Beren'in zorlamasıyla çıktım. Artık iyice çıkmıştım ki. Basamaklar bitiyordu. Kapılar vardı . Bir tanesine göz ucuyla baktım.

!!!

Bölümler düzenlemeye alınmıştır.
Xx

Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin