Derinn Bir uyku...

871 88 5
                                    

Tamm 999'uz. O yüzden yeni bölüm yazmaya karar verdim. Ve +4 oyumuz da geldi. Sağolun, varolun... Sjsjsjsj. Bu arada fotoğraftaki kazandıkları ayıcık.

*&*&*&*&*&*&*

İçeride bir şeyler atıştırdık. Ve sonra gezmeye karar verdik. İlk olarak kumsala gittik. Orada kumlara oturduk. Durduk biraz içecek bir şeyler aldık. Sonra adamakıllı bir kafeye gittik. Orada da durduk. En sonunda Gamze bizden ayrıldı. Biz de beraber takıldık. O, arkadaşları ile buluşacakmış. Daha sonra da lunaparka gittik. Pamuk şeker aldık. Dönme dolaba bindik... Ve bir de bir oyunun ödülü olarak ayıcık kazandıkk. Çok güzeldi. Dondurma yedik. Kağıt helva yedik. Uçan balon aldık. Dilek feneri aldık... Onu gece uçuracaktık.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Gece ;

Dilek fenerini uçuracağız şimdi. Dileğimi diledim ve bamm!!!
Ellerimden öylece bıraktım. Çok güzel süzülüyordu. En sonunda gözden kaybolduğunda deniz kıyısına gittik yine. Biraz üşümüştüm o yüzden Buğra bana hırkasını verdi. Üşüyordum ama hani ben biraz tuhafım ya... Suya ayaklarımı soktum. Deniz çok dalgalıydı ve hava da rüzgarlıydı. Ama ben bilmediğim bir nedenden dolayı denize açılıyordum. Biraz daha gitmiştim ki !!!! Denizden gelen ani dalga ile suyu boyladım. Yüzemiyordum da. Buğralar da çok uzaktaydı. Çırpınıyordum sadece. Ve soğuktan ellerim , ayaklarım , kısacası bedenim uyuşmuştu. Buğra farkeder farketmez hemen yanıma koştu. Suda batıp çıkıyordum. Sonrası .......

()♡()♡()♡()♡()♡()♡()♡()♡()♡()

Buğra'dan ;

Ece'yi görür görmez yanına koştum , yüzdümm... Sonunda yaklaşmıştım. Tuttum ve zar zor kıyıya çıkarmıştım. Baygındı ve su yutmuş olmalıydı. Hemen hastaneye götürdük... Kalp masajı ve suni teneffüs gibi bişiler yaptılar. Maske taktılar yüzüne. Oksijen maskesi mi ne. Gözlerini açmıyordu. Sanki derin bir uykudaydı.

?*?*?*?*?*?*?*?*?*?

Nasıl bitirdim ama. Bölüm güzel miydi yaa , hikaye nasıl gidiyor mesaj falan atın. Öneri ve görüşleriniz lütfen şu kutuya. Sjsjsjsjsj. +4 'de yenisi gelir.



Korku OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin