Multi : Selin
Selin'in ağzından
Zil çalınca Derya ile bahçeye indik Mete ve Baranda bahçedeydi sınıftakilerin söylediğine göre Baran ve Mete kuzenlermiş. Bu kadar samimi olmalarının sebebi buymuş demek. Mete arada bana bakıyordu bir ara göz göze geldik sonra gözlerimi çevirdim. Çocuk çok yakışıklıydı bizim sınıftaki kızlar ilk günde bukalemun gibi hemen üzerine atlamışlardı aman ben ne diyorum yaa off hıyarın odunun teki o. Düşüncelerimden sıyrılıp Derya'ya döndüm.
Derya: "Dünyadan Selin'e, dünyadan Selin'e"
"Haa.Nee"
Derya: "Ne düşünüyorsun böyle kara kara"
"Hiç hiç birşey"
Derya: "Ben diyorum ki bugün çıkışta bize gidelim mi annem seni özledi çıkışta Selini bize getir dedi hem"
"Olur ama teyzemden izin almam lazım"
Derya: "O işi bana bırak" dedi ardından zil çaldı Derya ve ben sınıfa çıktık son ders rehberlikti sınıf başkanı seçilcekti tabi bende adaydım hoca sınıfa girdi ve "Adaylar tahtaya çıksın" dedi ben hemen çıktım yan tarafıma bakınca Mete'yi gördüm sonra 2 kişi daha çıkmıştı geçen senede ben olmuştum ve yine olmak istiyordum sonra sınıftakiler küçük kağıtlara isimlerimizi yazmıstı sınıf mevcudumuz 34 dü hoca kağıtların çoğunu açmıştı en son sonuç
Selin: 10
Mete: 10
Gizem: 5
Hakan: 4Son bir kağıt kalmıştı onuda açmıştı çıkan isim "Selin" yani bendim. Mete'nin seçilmemesine sevinmiştim ona bakıp sırıtıyordum tabi birde Mete yardımcım olmuştu o aklıma gelince sırtışım son bulmuştu. Zil çaldı Derya ve ben çantalarımızı alıp sınıftan çıktık Mete ile konuşmamaya çalışıyordum muhattap olmak istemiyordum ama bey efendi sürekli dürtüp duruyordu. Derya ile okulun bahçesinden çıkarken biri "Atarlı" diye seslendi sesinden kim olduğunu anlamıştım ama takmadan yürümeye devam ettim sonra tekrar seslendi bu sefer arkama döndüm. Dönmem ile çarpışmamız bir oldu tam düşecekken belimden tuttu. Fazla yakın olduğumuzu fark edince hemen ittim.
"Ne var öküz"
Mete: "Öküz mü benim gibi yakışıklı çocuğa "
"Hah yakışıklı mı? sen mi?" dedim küçümseyici bakış atarak
Mete: "Evet ben. Canım tabi gözlerin bozuksa bilemem"
" Hahahaa güldürme beni yaa "
Derya: "Selin hadi gidelim"
"Tamam gidelim bu öküzle daha fazla muhattap olmak istemiyorum"dedim ve Mete'ye alaycı bir gülüş attıp ordan uzaklaştım. Derya'yla konuşarak gidiyorduk.
Derya: "Her ne kadar öküz olsa da yakışıklı ama"
"Tamam belki biraz" dememle Derya hemen bana bakarak sırıttı
Derya: "Sonunuz filmlerdeki gibi olmasın"dedi
"Nasıl bir son"dedim anlamamış gibi. Zaten anlamamıştım. Onunla ne gibi bir sonum olabilirdi ki.
Derya: "Hani oluyor ya kızla çocuk birbirlerinden nefret ediyorlar sonra birbirlerine aşık oluyolar onun gibi"
"Aman Allah korusun o öküzle bir de" Derken Deryaların evine gelmiştik kapıyı Selma teyze açtı ve hemen bana sarıldı bende ona sarıldım beni kendi kızı gibi görürdü. Sonra hepimiz içeri girdik. Derya ve ben üçlü koltukta otururken Selma teyze tekli koltukta oturuyordu
Selma Teyze: "Nasılsın Selinciğim"
"İyiyim Selma teyze sen nasılsın"diyip gülümsedim
Selma Teyze: "Bende iyiyim açmısınız size bişeyler hazırlıyayım" ben birşey diyemeden Derya hemen atladı.
Derya: "Hemde nasıl"
Selma Teyza: "Peki siz oturun ben size yemek hazırlayayım" diyip mutfağa ilerledi.
Derya'nın odasına geçince sevdiğimiz ünlüler hakkında konuşmaya başladık. Konuştuk sohbet ettik sonra selma teyze seslendi "yemek hazır" diye. Bizde hemen mutfağa geçtik ve masaya oturduk
Selma Teyze: "Selincim teyzenler nasıl"
"İyiler size selamı var"
Selma Teyze: "Aleyküm selam"
Telefonla izin alırken Teyzem, Selma teyzeye selam söylemişti. Ben çok küçükken Annem ve Babam vefat etti. O yüzden teyzemlerle yaşıyordum teyzem beni çok sever tabi bende onu seviyordum ama Annem ve Babamı çok özlüyordum her ay mezarlarına giderdim onlardan geriye sadece fotoğraflar kalmıştı en azından yüzlerini hatırlamamda yardımcı oluyordu.
Selma Teyze: "Canım sen iyi misin?"
"İyiyim sadece Annem ve Babam aklıma geldi de"dedim ve gözlerimin dolduğunu ve yaşların aktığını yeni farketmiştim
Selma Teyze: "Ayy canım kıyamam"deyip bana sarıldı bende ona sarıldım ve daha fazla dayanamayıp gözyaşlarımı serbest bıraktım Derya beni görünce o da sarıldı ama ben kendimi durduramıyordum gözyaşlarım akmaya devam ediyordu. Selma teyze geri çekildikten sonra lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkamak iyi gelmişti. Lavaboda işimi hallettikten sonra masaya geri döndüm.
Selma Teyze: "Daha iyi misin canım"
"Evet. Yüzümü yıkamak iyi geldi"
Selma Teyze: "Sevindim" Yemek bittikten sonra biraz daha oturdum ve ardından evime geldim.
Teyzem: "İlk günün nasıldı canım"
"Tek bir kelime ile anlatıcak olursak berbattı"
Teyzem: "Neden ne oldu"
"Sınıfa yeni biri geldi ve tam bir uyuz. Beni sinirlendirip duruyor"
Teyzem: "Hmm Mert'ten daha mı beter"
"Mert onun yanında melek kalır"
Teyzem: "O derece yani? '
"Aynen"
Mert: "Benim gıybetimi mi yapıyorsunuz. Hem kimin yanında melek kalıyorum"
"Sınıfa yeni biri geldi de"
Mert: "Ooo bak şimdi merak ettim. Demek benden de beter sinir ediyor seni. En yakın zamanda tanışmalıyım"
"Tanışıp ne yapacaksın"
Mert: "Yeni taktikler öğreneceğim" diyip göz kırptı.
"Vayy pislik. Bu durumda benim yanımda olman gerekirdi"
Mert: "Kusura bakma kuzencağızım" Biraz daha Mert ile didiştikten sonra odama geçip yatağıma girdim ve uykuya geçiş yaptım..
Mete'nin Ağzından
Okuldan çıkınca Baran'la eve gittim ve odama çıktık
"Ne gülüp duruyon lan"dedim sinirli bakış atarakBaran: "Kız seni hiç tınlamıyor vayy bee"dedi ve kahkaha attı
Mete: "Hangi kız Selin mi?"
Baran: "Evet. İlk kez bir kız sana böyle davranıyor"
Mete: "istesem kendime aşık ederim onu ama uğraşmak istemiyorum"
Baran: "Tabi tabi kesin öyledir"dedi ve bana alaycı gülüş attı. Baran'in yüzündeki ifade sinirlenmeme sebep olmustu.
Mete: "Var mısın lan ben bu kızı kendime aşık ederim"beni çok pis gaza getirmişti.
Baran: "Varım ama sonunda ödül olmalı"
Mete: "Onu sonra düşünürüz"dedim ama nasıl yapıcaktım hiç bir fikrim yoktu...
Umarım beğenmişsinizdir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak
Ficção AdolescenteYataktan doğrulup kolumu birleştirdim ve bakışlarımı kapıya dikerek konuşmaya başladım "Sevgilim mi? Sevgilin olmam için çıkma teklifi etmen gerekmez mi" dedim yüzümü asarak sonra o da yatakta doğruldu ve yüzümü avuçlarının arasına aldı Mete: "Bu...