Acısıyla Tatlısıyla Bir Yılı Geride Bıraktık Umarım Bu Sene Daha İyi Olur Sağlık Ve Huzurla Yaşamamız Dileğiyle Canım Okurlarım.
Selin'in ağzından
Sabah ne teyzemin yorgan çekişiyle ne de tipsiz kuzenimin iğrenç uyandırma teknikleriyle uyandım. Bu sefer ki daha beterdi. Çünkü teyzemin çığlıyla uyanmıştım. Çığlığı duymamla yerle öpüşmem bir oldu.
"Aaa naber canım senin yüzünden sevgilimli aldatır oldum sürekli öpüşüp duruyoruz. Acaba evlensek mi? Ne dersin" Allah'ım kafayı yedim yaa teyzem çığlık atmış ben burda yerle sohbet ediyorum. Hemen yerden kalkıp odadan çıktım. Teyzemin ve eniştemin sesleri geliyordu. Sesin geldiği yere yani Mert'in odasına girdim.
"Ne oluyo yaa niye bağ.. Mert bu halin ne? yüzüne ne oldu?" diyip Mert'in yanına oturdum ve yüzünü incelemeye başladım.
Mert: "Yaa önemli bişey yok"
"Nasıl önemli bir şeyin yok. Resmen şakülün kaymış lan"
Mert: "Abartma yaa"
Eniştem: "Oğlum kim yaptı bunu"
Mert: "Şerefsizin teki kız arkadaşıma asıldı bende haddini bildirdim"
"Ne Damla ile çıkıyor musunuz? "
Mert: "Evet" diyip gülümsedi. Şapşal aşık yaa.
Teyzem: "Damla kim Selin? "
"Mete'nin kuzeni teyze. Hani doğum günümde kahverengi saçlı kız vardı ya o"
Teyzem: "Şimdi hatırladım çok tatlı bir kızdı"
"Kuzen duydun mu teyzem gelinini sevmiş?"
Teyzem: "Oğlumu üzerse işte o zaman içimdeki vahşi kadın çıkar" vallaha kormadım desem yalan olur.
"Teyze şimdiden çıkmış gibi. Kuzen korkmaya başladım"dedim Mert'e sokularak
Mert: "Ne yalan söyleyeyim bende korkmaya başladım" bunları derken teyzeme gülümseyerek bakıyorduk. Daha doğrusu gülümsemeye çalışıyorduk. Sonra teyzemle Eniştem gülmeye başladı.
Eniştem: "Canım nasıl da korktular gördün mü ahaha"
Teyzem: "Aynen hayatım hahaha"
"Siz şimdi niye gülüyorsunuz? Ben hiçbir şey anlamadım"
Teyzem: "Şaka yaptım da ondan. Ama nasıl korktunuz"
"Haa o şaka mıydı? Bende gerçek sandım"
Teyzem: "Hep sonradan haberim oluyor ama böyle olmaz. İkinizde bir gün ayarlayın"
Mert: "Ne için?"
Teyzem:"Damla ve Mete ile tanışmak istiyorum"
Eniştem: "Valla hayatım haklısın. Tanışma vakti artık"
"İkisinide aynı günde mi getireceğiz"
Teyzem: "Olabilir"
"Bana uyar. Mete ile konuşurum"
Mert: "Eee de daha dün çıkmaya başladık. Öyle hemen olur mu ki? Biraz zaman geçmesi gerekmez mi?"
Teyzem: "Olsun ben tanışmak istiyorum"
Mert: "Peki konuşurum"
Eniştem: "Karar verildiğine göre hadi artık kahvaltı yapalım karnım aç"
"Benim de aç enişte"
Teyzem: "Hadi o zaman" teker teker odadan çıktık ve mutfağa geçtik tabi elimi yüzümü yıkamayı unutmadım ne de olsa çok titizim. Dediğime bakmayın çorapları odanın ortasına bırakırım, kıyafetlerimi katlamadan dolaba sokarım ama sonra teyzemin görmesi ile kıçıma terlik yerim ve katlamak zorunda kalırım. Benim titizliğimde bu kadar. Masaya oturup hemen kahvaltıya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak
Fiksi RemajaYataktan doğrulup kolumu birleştirdim ve bakışlarımı kapıya dikerek konuşmaya başladım "Sevgilim mi? Sevgilin olmam için çıkma teklifi etmen gerekmez mi" dedim yüzümü asarak sonra o da yatakta doğruldu ve yüzümü avuçlarının arasına aldı Mete: "Bu...