Bu benim ilk denemem umarım beğenirsiniz
- Selin Yazıcı: Anne babasını bir trafik kazası sonucu kaybetti. Kazadan sonra teyzesi, eniştesi ve kuzeniyle birlikte yaşamaya başladı. Aşk hayatına gelicek olursak kendisi orta okuldan beri karşılıksız aşk yaşayan şanssız bir kız. Ama artık birininde onu sevmesini, değer vermesini, kıskanmasını, anne ve babasını kaybetmesiyle yarım kalan sevgiyi o kişinin ona yaşatmasını istiyor. Aşk güzel bir duygu ama o daha tatmadı ve tatmak istiyor tabi onu ölesiye seven kişiyle...- Mete Toraman: Ailesiyle ilgili sorunları var olan bir genç. Annesi babasını aldattıktan sonra hiçbir şey demeden gitti. Babası ve kardeşi başka şehirde yaşıyor. İlk aşkından dolayı aşka karşı ümidini yitirdi. Sevdigi kızınonu terk etmesinden sonra öğrendi ki sevdiği kız onu en yakın arkadaşıyla aldatmış. Bu olaydan sonra kimseye güvenemedi ve aşık olmadı. O kızı o kadar çok sevmişti ki unutması zor oldu. Unuttu ama onu sevdiği gibi kimseyi sevmedi tabi başkasını sevebilir mi bilmiyor ...
- Derya Balcı: Selin ve Mertle çocukluktan beri arkadaş. En büyük sorunu Baran. Okulun başından beri Baran'ı seviyor ama o farkında bile değil. Yine de sevmekten vazgeçmedi, vazgeçmeyide düşünmedi ama onu başka kızlarla görünce kalbine bir ağırlık basıyor gözyaşlarımı zor tutuyor. Bazen tutamıyor bile kendisini 'Bir gün beni fark edicek' diye avutuyor hep.
- Baran Toraman: Mete'nin kuzeni ve en yakın dostudur. Okuldaki kızlardan çıkma teklifi almasına rağmen hiçbirini kabul etmemiştir. Aşkı dalgaya vururanlardan biride odur. Daha önce hiç aşık olmadı ve aşka inanmadı.
Mert Eroğlu: Selin ile kuzendirler. Aralarında çok kuvvetli bir bağ vardır. Selin'in yanında yakışıklılığıyla övünmeden duramaz. İlk başta başka okulda okuyordu ama sonra kaydını Selin'in okuduğu okula aldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak
Ficção AdolescenteYataktan doğrulup kolumu birleştirdim ve bakışlarımı kapıya dikerek konuşmaya başladım "Sevgilim mi? Sevgilin olmam için çıkma teklifi etmen gerekmez mi" dedim yüzümü asarak sonra o da yatakta doğruldu ve yüzümü avuçlarının arasına aldı Mete: "Bu...