Multi : Mert
Selin'in ağzından
1 hafta sonra..
Güzel yatağımda uyurken üzerimdeki yorgan çekildi ve "Hadi kalk artık Selin" dedi bu teyzemin sesiydi "Yaa teyze bırakta uyuyayım" diyip tekrar yorganı üstüme çektim ardından teyzem tekrar yorganı çekti "Hadi artık okula geç kalacaksın Mert yemeğine başladı bile" dedi ben hastanedeyken Mert bizim okula başlamıştı çoktan ve bizim sınıfa kaydolmuştu "Tamam teyze yaa" deyip yataktan kalktım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ardından odama gidip okul formamı üzerime geçirdim azıcıkta makyaj yapıp mutfağa gittim enerjik sesle "Günaydın" deyip teyzemi yanağından öptüm ve sandalyeye otururken Mert bana her zaman ki sözünü söyledi "Sanada günaydın çirkin" Bende ona "Tipsiz" diye karşılık verdim kızgınca. Ben oturduğumda Mert son lokmasınıda yiyip kalktı bende acele acele biraz atıştırdım geç kalıcaktık Mert'te bizim okula başladığı için teyzemle konuşup servisten ayrıldım artık Mert'le yürüyerek gidiyorduk.
Dişimi fırçalayıp Mertle evden cıktık yolda arada bana takılıyordu sabah sabah bu enerjiyi nerden buluyordu acaba en sonunda okuluma kavuşmuştum 1 hafta boyunca evde tıkılı kaldım Derya fırsat bulduğu zama geliyordu ama yinede sıkılıyordum daha fazla beklemeyip okula girdim Derya bahçede oturuyordu sessizce yanına gidip yanağından öptüm Mert'te arkamdan geliyordu ben öpünce arkasına döndü ve kafalarımız çarpıştı ikimizin ağzındanda ahh diye ses çıktı
Derya: "Ne yapıyorsun kızım yaa"dedi kafasını tutarak o ara Mert'te bize gülüyordu sinirli bakışlarımızla" Ne gülüyosun bee" dedik. Sonra biz de Derya ile birbirimize bakarak gülmeye başladık bir anda bizi biri izliyormuş gibi hissettim etrafa baktım ve az uzakta duran Mete'yi gördüm bizi izliyordu yüzünde bir tebessüm ve üzgünlük vardı daha fazla bakmak istemeyerek önüme döndüm.
Derya: "Sensiz okulun hiç tadı yoktu sonunda aramıza döndün"
"Tabi kızım bensiz bu okul bir hiç"
Derya: "Hemen ego tavan yaptı bakıyorum" dedi gülmeye başladık ardından gözüm bana bakan Mete'ye kaydı tekrar onu görmemle gülüşüm kayboldu birbirimize bakıyorduk sonra önüme dönüp"Sohbetimizi özlemişim evde sıkıntıdan ruhumu teslim edecektim az kalsın"dedim ben ne olduğunu anlamadan Derya bana sarıldı ve "Bir daha sakın böyle bir şey deme kız kardeşimi kaybedicem diye çok korktum" dedi sesinden belli oluyordu korktuğu bende ona karşılık verip kollarımı doladım ve üzgün ses tonuyla "özür dilerim" deyip ayrıldım ve tebessüm ettim
Zil çalınca sınıfa çıktık ilk ders Matematikti ben yokken sınıftakiler çeneleriyle hocayı sinir etmiş o yüzden hoca yerlerimizi değiştirecekti ardından hoca sınıfa girdi sonra yoklamayı alıp yer değişimine başladı bir ders neredeyse yer değiştirmekle geçmişti Derya Baran ile Mert'te Peri denen kız ile oturuyordu kız çok güzeldi hele birde mavi gözlüydü. Bu arada bende maalesef Mete ile oturuyordum hocaya ne kadar yalvarsamda hoca inattı değiştirmemişti bende pes edip sıraya kafamı koyup uyudum sonra biri beni dürtünce doğal olarak gözlerim açıldı karşımda Derya ve Mert vardı yan tarafa baktığımda Mete yoktu bir haftadır onu görmemiştim ve sesinide duymamıştım sanırım biraz özlemiştim onu.
Mert "Hadi dışarı çıkalım" dedi. Derya ile ben kafamızı tamam anlamında sallayıp dışarı çıktık.
Mete ve Baran dışarıdaydı yanlarında da iki kız vardı. Kızlar içlerine düşüceklerdi neredeyse. Bakışlarımı Mete'ye çevirince göz göze geldik bir süre baktıktan sonra Mete tekrar onlara döndü bende yoluma devam ettim ve bir banka oturduk .
"Off yaa ben sensiz ne yapacağım"dedim Derya'ya hüzünle bakarak
Derya: "Abartma Selin yaa hemen arkanda oturuyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak
Ficção AdolescenteYataktan doğrulup kolumu birleştirdim ve bakışlarımı kapıya dikerek konuşmaya başladım "Sevgilim mi? Sevgilin olmam için çıkma teklifi etmen gerekmez mi" dedim yüzümü asarak sonra o da yatakta doğruldu ve yüzümü avuçlarının arasına aldı Mete: "Bu...