Multi : Uraz
Selin'in ağzından
Mete araba sürerken bende onu izliyordum araba sürerken bile ayrı bir yakışıklı oluyordu artık ne kadar izlediysem bana bakmadan "Daha ne kadar beni keseceksin. Biliyorum yakışıklıyım ama..." derken sözünü keserek "Ne kesmesi yaa saçmalama sadece bir şey soracaktım" dedim ne diceksem artık.
Mete: "Sor bakalım atarlı" deyip sırıttı Off bu çocuk beni kalpten götürmeye karar vermiş galiba. Ben de aklıma gelen ilk şeyi sordum "Baran ve Aslı sevgili mi?"dedim.
Mete:" Neden sordun"dedi heh söyle bakalım Selin şimdi ne diceksin Derya ona aşık ve onları öpüşürken görmüş mü? dicektim"Hiç merak ettim" dedim ne saçma bi bahaneydi bu off "Yoksa ondan hoşlanıyor musun" dedi. Eee yuh ama yaa kesin sarhoş adamla kavga ederken kafasına darbe aldı "Neee tabi ki de hayır iyice saçmaladın bee hem tipim değil" diyince sırıttı ve "Geldik" deyip arabayı durdurdu ve arabadan indik. Arabadan inince etrafı incelemeye başladım. Güzel bir yere benziyordu. Bahçesi ve küçük göl gibi bir yer vardı kısacası doğa ile iç içeydi.
İçeri girdik sonra yanımıza bizim yaşlarımızda bir çocuk geldi ve Mete'yle selamlaştılar.
"Naber Mete epeydir uğramıyorsun"
Mete: "Kusura bakma okul filan olunca pek vaktim olmuyor"
"Mete gören de seni çok çalışkan sanır" Onlar konuşurken ben de onlara mal mal bakıp duruyordum ne zaman varlığımı farkedicekler diye düşünürken çocuk Mete'ye bakıp "Kız arkadaşın mı?" diye sordu ben tam hayır dicekken Mete "Evet" dedi ben bişey demeden ona bakmakla yetindim. Çocuk elini uzatarak
Uraz: "Merhaba ben Uraz" diyip elini uzattı.
"Bende Selin " dedim elini sıkarak.
Uraz: "tanıştığımıza memnun oldum" dedi ardından Mete konuşmaya başladı "Sevgilimi rahat bırakta kahvaltı edelim açız biz" dedi bir dakika o bana sevgilim mi? dedi ben mi? yanlış anladım yok yok bugün kesin öldürücek beni. Ya da bir dakika bu çocuk neden böyle söyledi şimdi.
Uraz: "Tamam siz geçin şöyle bu arada ne alırsınız" dedi Mete direk "Kahvaltılık bişeyler" deyince Uraz gitti bizde masaya oturduk kısık sesle "Neden sevgilim dedin"
Mete: "Seni yicekmiş gibi bakınca bende öyle dedim" bu şimdi kıskançlık beriltisi mi ya off yine saçmaladım galiba
"Kısmetimi kapatma lütfen"
Mete: "Ne! yoksa Urazdan etkilendin mi"
"Olabilir sonuçta tatlı çocuk"
Mete: "Ne o mu hahaha güldürme beni Selin hem ben ondan daha tatlıyım" deyip sırıttı farkındayım zaten şapşal tabi bunları ona söyleyemem
"Egoist öküz"
Mete: "Atarlı"
Uraz: "Ne güzel anlaşıyorsunuz siz"
Mete: "Evet bizde böyleyiz ne yapalım" deyip sırıttı "Neyse artık yiyelim yoksa okula geç kalıcaz" diye ekledi bende tamam anlamında kafamı salladım.
_________________________________________
Okula geldiğimizde Mert kapıda bekliyordu bizi görünce hemen yanımıza geldi
Mert: "Selin sen bunu affettin mi" dedi Mete'ye bakarak sesinden sinirli olduğu anlaşılıyordu.
"Evet herkes bir şansı hak eder bende bir şans verdim"
Mert: "İyi öyle olsun ama bir daha onun yüzünden zarar görürsen bu defa onu gebertirim ona göre"
"Anlaşıldı kaptan" deyip sırıttım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak
Fiksi RemajaYataktan doğrulup kolumu birleştirdim ve bakışlarımı kapıya dikerek konuşmaya başladım "Sevgilim mi? Sevgilin olmam için çıkma teklifi etmen gerekmez mi" dedim yüzümü asarak sonra o da yatakta doğruldu ve yüzümü avuçlarının arasına aldı Mete: "Bu...